محصولات پریمیوم ال جی

ویدیوی تبلیغاتی یک روز زندگی با محصولات پریمیوم ال جی با حضور نیکی کریمی

نیکی کریمی به عنوان سفیر برند ال جی در یک ویدیوی جالب از این برند با شعار زندگی زیباست، حضور پیدا کرد. نیکی کریمی در این ویدیو، یک روز زندگی با محصولات پریمیوم ال جی را به نمایش گذاشت.

نیکی کریمی به عنوان سفیر ال جی و یکی از پرافتخارترین بازیگران زن ایران، در یک ویدیوی بسیار زیبا یک روز زندگی با لوازم خانگی و محصولات پریمیوم ال جی را به نمایش گذاشت. نیکی کریمی که در مراسم فرش قرمز فیلم آذر به صورت رسمی به عنوان سفیر برند ال جی معرفی شده بود، در ادامه همکاری خود با برند ال جی و محصولات فوق‌العاده آن، در ویدیوی معرفی برترین محصولات پریمیوم ال جی حاضر شده است. سبک زندگی متفاوتی که شعار ال جی یعنی life’s good را به واقعیت تبدیل کرده و به شما نشان خواهد داد که با استفاده از این محصولات واقعا «زندگی زیباست».

در این ویدیو که زندگی روزانه یک هنرمند با استفاده از محصولات متنوع و پیشرفته ال جی به نمایش در می‌آید، علاوه بر دیدن یک سبک زندگی مدرن، مطمئن و آسان، با جدیدترین محصولات و لوازم خانگی برند ال جی آشنا خواهید شد. محصولاتی نظیر محصول مراقبت از لباس Styler، یخچال Instaveiw، لباسشویی انقلابی TWINwash، تلویزیون فوق‌العاده OLED، تصفیه هوای Puricare و البته کولرگازی قدرتمند ARTCOOL که هر کدام علاوه بر داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان، پیشرفت‌های زیادی در زمینه فناوری و رسیدن به اوج زیبایی و هنر داشته‌اند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های خاص این محصولات آشنا خواهید شد.

آشنایی با محصولات پریمیوم ال جی

ال جی Styler یکی از نوآورانه‌ترین محصولات مراقبت از لباس دنیاست. این دستگاه با قابلیت Easy Pants Crease Care چین و چروک شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطقی که مشکل دارد را کاهش می‌دهد. فناوری TrueSteam ال جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و دستمال‌های خوشبوکننده لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد. علاوه بر این، ویژگی Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با بخار ملایم صاف کند.

محصولات پریمیوم ال جی

شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی ال جی به تازگی یخچالی را وارد بازار ایران کرده است که شما می‌توانید با زدن دو ضربه روی در آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال ساید بای ساید که InstaView Door-in-Door نام دارد از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی در یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید. این امر باعث شده تا مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و در نتیجه برای مدت طولانی تازه بمانند. از طرفی باز نکردن در یخچال باعث می‌شود تا 41 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری InstaView، این مدل مجهز به قابلیت Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

محصولات پریمیوم ال جی

لباسشویی TWINWash ال جی که به تازگی چند مدل مختلف از آن در بازار ایران عرضه شده است نیز از دیگر محصولات پریمیوم ال جی و نوآوری‌های جذاب این برند است. این مدل می‌تواند در دو محفظه جداگانه انواع لباس‌های شما را به صورت همزمان بشوید. در محفظه اصلی حجم بیشتر و در محفظه مینی حجم کمتری از لباس‌ها را می‌توان شست. بنابراین برای لباس‌های معمولی که اغلب حجم بیشتری دارند می‌توان از محفظه اصلی و برای لباس‌های خاص (ماند لباس زیر، لباس نوزاد و …) که اغلب حجم کمتری دارند از محفظه مینی استفاده کرد. مدل +TWINWash G از فناوری انحصاری TurboWash 2.0 ال جی بهره می‌برد. این تکنولوژی از سیستم جت اسپری در پاشش آب (به جای تزریق معمولی آب در درام) سود جسته و ترکیب اسپری آب و حرکت فیلتراسیون در TurboWash به معنای این است که زمان شستشو می‌تواند تا 49 دقیقه کاهش یابد، در عین حال کارایی و قدرت شستشو افزایش یابد. موتور انقلابی اینورتر Direct Drive به عنوان قلب تپنده لباسشویی TWINWash ال جی مستقیم به محفظه شستشو متصل شده است و باعث بهبود بهره‌وری و کاهش تعداد قطعات متحرک درون لباسشویی می‌شود. امری که باعث افزایش دوام محصول می‌شود. دو موتور اینورتر دایرکت درایو به عنوان قلب تپنده دستگاه، باعث افزایش عملکرد شستشو ولی بدون صدا می‌شود. اینورتر دایرکت درایو از قطعات محرک کمتر استفاده می‌کند که این امر سبب لرزش کمتر و دوام بیشتر دستگاه می‌شود.

محصولات پریمیوم ال جی

تلویزیون های OLED هم که دیگر نیاز به معرفی زیادی ندارند، چرا که برترین فناوری صفحه نمایش در دنیا بوده و هر کسی یکبار کیفیت تصویر آنها را دیده باشد متوجه خواهد شد که با دنیای دیگری طرف است. چیزی که فناوری OLED را از بقیه فناوری‌های این صنعت متمایز می‌کند قابلیت خاموش و روشن شدن هر پیکسل به صورت مجزا است. این امر تلویزیون را از نور پشت زمینه بی‌نیاز می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تلویزیون رنگ مشکی را به صورت کامل نشان دهد و کنتراست بی‌نظیری داشته باشد. بنابراین تلویزیون OLED می‌تواند لبه‌ها و اشیا کوچک که در یک پس‌زمینه تاریک قرار گرفته‌اند را به خوبی نشان دهد. در کنار طیف رنگ گسترده، تلویزیون های OLED ال جی بهترین جزئیات رنگ‌بندی را نشان می‌دهند. علاوه بر آن کیفیت تصویر غیرقابل مقایسه OLED از زاویه بسته نیز به خوبی قابل مشاهده است و هر کسی در هر نقطه خانه می‌تواند رنگ و وضوح عالی این تلویزیون‌ها را ببیند.

محصولات پریمیوم ال جی

یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات تصفیه هوا که به تازگی به ایران هم آمده، دستگاه تصفیه هوای Puricare شرکت ال جی است. تصفیه هوای Puricare ال جی با طراحی مدور منحصربه‌فرد و رنگ خاصش به قدری زیبا ساخته شده است که ممکن است با دکور محیط اشتباه گرفته شود. این محصول زیبا با نوآوری هنرمندانه‌ای که در دل خود دارد از طراحی پیشرفته، فیلتراسیون قدرتمند و قابلیت افزایش رطوبت محیط بهره می‌برد تا نفس کشیدن را برای شما بسیار راحت کند. دستگاه تصفیه هوای Puricare ال جی از یک سنسور تشخیص گرد و غبار با پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که می‌تواند تجربه هوای تمیز داخل خانه را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کند.

محصولات پریمیوم ال جی

در آخر هم می‌رسیم به کولر گازی زیبای ARTCOOL. شرکت ال جی با موتور فوق‌العاده Dual Inverter در کولرهای گازی ARTCOOL خود مشکلات موتورهای معمول در زمینه کارایی، بهره‌وری و تولید صدا را حل کرده و علاوه بر 40 درصد انرژی بیشتر تا 70 درصد در میزان انرژی مصرفی شما صرفه‌جویی کند. از طرفی کمپرسور کولرگازی ARTCOOL با فرکانس چرخشی عریض‌تر به نسبت مدل‌های معمولی انرژی بیشتری ذخیره کرده و با سرعت بیشتری محیط را خنک می‌کنند. همچنین مجرای خروجی هوای بزرگ‌تر باعث می‌شود تا هوای خنک مسافت بیشتری را طی کرده و محیط را زودتر خنک کند. از قابلیت‌های بسیار کاربردی این مدل می‌توان به اسکن هوشمند اشاره کرد. قابلیت اسکن هوشمند به صورت خودکار افراد داخل اتاق را تشخیص داده و جریان هوا را بر اساس جمعیت اتاق تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود انرژی کمتری مصرف شده و افراد بیشتر احساس راحتی کنند.

محصولات پریمیوم ال جی

ویدیوی برند ال جی با حضور نیکی کریمی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. کره جنوبی ما رو تحریم کرده حالا این بازیگر مزدور بی غیرت کالاهای اونا رو تبلیغ می‌کنه بعد مثل اون فرخ‌نژاد که ملت شریف ایران رو فدای اون پسر ریقوش می‌کنه و دم از جانم فدای ایران میزنه.میگه هر شش ماه ی بار پیش زنش میره یعنی تو نبود این مزدور کی با زنش می‌خوابه.

  2. خطابم به آن شخص بی خاصیت ومصرفگرای مواد آرایشی و متقلب هست تاچهره پرمکر و فریب خودرابزک کند که به اسم کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کمکهای مردمی رادرحساب شخصی خودبه مدت یک سال واریزکنه که همین حالا هم سوزوسرما وبارندگی درمناطق غرب کشور شروع شده وبه قول معروف حتی ککش هم نمیگزه!

  3. انالله وانا علیه راجعون ﷼

  4. کینی کریمی که کلا تعطیله با بازی چرندش و اهداف فمینیستی
    ولی موضوع اصلی اینه که ال جی اینهمه محصولات خوب و شیک و باکیفیت داره بعد مردم جهان سوسی و عقب مونده ایران میرن سامسونگ میخرن چون تبلیغاتش رو کرده تو دهن مردم از اونجاشون در آورده.

    • آیکیو،کل دنیا محصولات سامسونگ رو بیشتر از ال جی قبول دارن،13ساله پیشرو در زمینه تلویزیون و نمایشگره،تو بقیه محصولات هم حرف اول رو میزنه،درآمد 3 ماهه این دو شرکت رو با هم مقایسه کنی میبینی که توهم زدی و جنسهای آشغال ال جی خوب به دهنت مزه کرده…خخخخ

  5. وای عشق من این بازیگره

  6. باعث سر افکندگیه

  7. “نیکی کریمی یکی از با افتخارترین بازیگران زن ایران”! البته افتخارنیست ونبوده اش آنجایی بودکه بازی میکردمنتهابازی باوجدان مردم جهت دریافت کمک های مردمی که تاهمین الان دقیقایکسال هست که پول کمک های مردم رادرحساب خودش نگه داشته وهیچ کمکی به آن مردم بدبخت زلزله زده کرمانشاه نکرد،به نظرم یکی از سلبریتی های نفرت انگیزسربارجامعه ومصرفگرای ایرانیه که یا سفیرمعرفی مواد آرایش هست یاسفیرکالاهای خارجی اما دریغ ازعلم تولیدیک سربطری یاساخت مواداولیه لاستیک ماشین توسط ما چقدرماتنبل وپلشت وبی خاصیتیم!

  8. با این وضع گرونی همینا رو هم بتونیم خبرمیم غنیمته

  9. میخام بدونم خود این خانوم وسایلش همش از اینه ؟؟؟

  10. ارتیست دوهزاری چش ابی