کرش کردن اپل واچ 4

بروز مشکل ریبوت شدن و کرش کردن اپل واچ 4

کرش کردن اپل واچ 4 سبب گلگی برخی کاربران شده است. ساعت هوشمند 2018 اپل برای برخی کاربران بدون هیچ دلیلی مداوما بوت شده و در یک لوپ بینهایت گیر می‌کند. برای برخی دیگر، اپل واچ 4 در برخی مواقع کرش کرده و از سرویس‌دهی خارج می‌شود.

معمولا در نخستین سری محصولات جدید، ایراداتی بروز می‌کنند که با وجود آزمایش‌های فراوان، رویت نشده‌اند. این موضوع اگرچه آزاردهنده است، اما طبیعی محسوب شده و در محصولات همه شرکت‌ها اعم از بزرگانی همچون سامسونگ، اپل و دیگر شرکت‌ها رخ می‌دهد. به همین دلیل از شنیدن اخباری پیرامون کرش کردن اپل واچ 4 تعجب نمی‌کنیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده که بیشتر از سوی کاربران ساعت هوشمند جدید اپل در کشور استرالیا شنیده می‌شوند، کرش کردن اپل واچ 4 سبب شده آن‌ها قادر به استفاده از ساعت هوشمند خود نباشند. در برخی موارد ساعت درون یک بوت لوپ گیر افتاده و همینطور پشت سر هم ریبوت می‌شود، بدون این که در نهایت سیستم عامل اجرا شود.

کرش کردن اپل واچ 4

اپل هنوز پیرامون ایراد کرش کردن اپل واچ 4 به صورت رسمی اظهار نظر نکرده است، پس کاربران دچار این ایراد می‌بایست آن را تحمل کنند. اگر تعداد گزارش‌های پیرامون این مشکل افزایش پیدا کند، شرکت سازنده به زودی مجبور به اظهار نظر و ارائه روشی برای حل آن خواهد بود. برخی کاربران دارای این ایراد پیشنهاد کرده‌اند در صورت تغییر واچ فیس ساعت از طریق اپلیکیشن آی او اسی Watch درون یک گوشی آیفون یا تبلت آیپد، مشکل رفع خواهد شد. برخی دیگر، پاک کردن واچ فیس را چاره کار جلوگیری از کرش کردن اپل واچ 4 دانسته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امیدوارم که زود تری درستشه

  2. از این مشکلات پیش میاد به زودی ردست میشه

  3. هخخخخ این امریکایی ها چی سرشون میشه اخه