ایرباد USB-C گوگل

ایرباد USB-C گوگل مجهز به دستیار مجازی Google Assistant معرفی شد

ایرباد USB-C گوگل مجهز به دستیار مجازی Google Assistant معرفی شد. هندزفری جدید گوگل با قیمت کمتر از 50 دلار از هم اکنون آماده خرید است.

مطابق انتظار، گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال همراه با یک جفت ایرباد جدید در جعبه‌ی خود معرفی شدند. آن، یک نسخه مشابه با پیکسل بادز سال گذشته گوگل است که از توگوشی‌هایی شبیه به ایرپادز اپل برخوردار است و بر روی این رو گوشی ها نیز لوگو گوگل با عبارت “G” نقش بسته است.

کلیدی‌ترین تفاوت ایرباد USB-C گوگل با پیکسل بادز در واقع روش اتصال آن‌ها است. در حالی که ایربادهای سال گذشته گوگل از طریق یک کابل کوتاه به یکدیگر متصل می‌شدند و می‌توانستید توسط بلوتوث آن‌ها را به گوشی هوشمند خود متصل کنید، اما کابل اتصال دو باد در این مدل جدید بلندتر شده و شما می‌توانید آن را از طریق یک کابل USB نوع C به گوشی خود متصل کنید.

ایرباد USB-C گوگل

از آنجایی که از محصولات پیکسل گوگل انتظار می‌رود، این ایربادها نیز از دستیار مجازی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند. این دستیار با فشردن ساده‌ی یک دکمه‌ی مشکی رنگ که بر روی کابل تعبیه شده است فعال می‌شود. به این وسیله اجازه می‌دهد تا کاربران از دستیار دیجیتالی سوال‌هایشان را بپرسند. به طور مشابه، با فشار دادن بلند مدت کلید افزایش ولوم نیز می‌توانید دستیار گوگل را در ایرباد USB-C گوگل فعال کند. گرچه اینبار، دستیار گوگل لیستی ساده از نوتیفیکیشن‌های کاربر را اعلام می‌کند. در انتها لازم به ذکر است همانطور که در پیکسل بادز نیست وجود داشت، ایرباد USB-C گوگل نیز قادر به ترجمه در لحظه گفتگو است. برای دسترسی به این قابلیت باید یک دکمه را فشار داده، سپس عبارت ” زبان مد نظر Hey Google, help me speak” را به آن بگویید.

قیمت ایرباد USB-C‌ گوگل

برای کسانی که علاقه‌مند به خریداری این هندزفری USB-C هستند، لازم به ذکر است که ایرباد جدید گوگل را می‌توانید از همین حالا از طریق فروشگاه گوگل خریداری کنید. این محصول در تک رنگ سفید و با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.