پیکسل بادز

هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از 40 زبان است

هدفون پیکسل بادز (Pixel Buds) یکی از محصولاتی بود که در جریان رویداد اخیر گوگل معرفی شد. یکی از قابلیت‌ های هدفون جدید گوگل داشتن مترجم جهانی است.

گوگل در روز چهارشنبه و در جریان رویداد رونمایی گوشی های موبایل جدید خود، دست پر به روی صحنه آمد. یکی از محصولات معرفی شده در این رویداد هدفون پیکسل بادز بود. این ایرباد وایرلس گوگل دارای قیمت 159 دلار بوده و برای استفاده با گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال، که فاقد درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری هستند، طراحی شده است.

پیکسل بادز

زمان عرضه پیکسل 2 ماه جاری میلادی و زمان عرضه پیکسل ایکس ال دو ماه دیگر است، اما هدفون پیکسل بادز بین این دو گوشی موبایل عرضه خواهد شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هدفون، امکان استفاده از آن به عنوان یک مترجم جهانی است. به این ترتیب می‌توان تحت 40 زبان زنده دنیا به گفتگو پرداخت.

تنها چیزی که برای داشتن یک مکالمه بین دو نفر با زبان‌های مختلف نیاز است، یک هدفون پیکسل بادز 159 دلاری و یک دستگاه گوگل پیکسل 2 دارای قیمت پایه 649 دلار است. فرد دیگر نیازی به گوشی موبایل، ایرباد و یا سایر انواع گجت‌ها ندارد.

پیکسل بادز

این مترجم در واقع یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن Google Translate است. برای شروع، کافی است آن را در گوشی پیکسل 2 خود بارگذاری کنید. سپس زبانی که خودتان به آن تسلط دارید و همچنین زبانی که نیازمند ترجمه آن هستید را برگزینید. به محض شروع، یک پیغام برای معرفی این سرویس نمایش داده می‌شود. بعد از نمایش نحوه کار، معجزه رخ می‌دهد!

طی یکی از تست‌ها، نحوه ترجمه همزمان مکالمه بین زبان اسپانیایی و انگلیسی تست شد. یکی از دو طرف مکالمه جمله‌ای را به زبان انگلیسی در پیکسل بادز گفت. گوشی پیکسل 2 خیلی سریع این جمله را به زبان اسپانیایی ازطریق اسپیکر بیان کرد و حتی آن را بر روی نمایشگر نوشت.

پیکسل بادز

محدودیت ایرباد پیکسل بادز

البته اولین تجربه استفاده از پیکسل بادز نشان داد حین شلوغ بودن محیط گفتگو و وجود نویز بالا، نمی‌توان انتظار کیفیت بالایی از مترجم آن داشت که البته غیر طبیعی نیست. روی هم رفته، عملکرد این قابلیت را باید بسیار قابل قبول دانست. در حال حاضر برای استفاده از مترجم جهانی گوگل مجبور به استفاده از ایرباد پیکسل بادز و یکی از دو گوشی موبایل گوگل پیکسل 2 و یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال هستیم. امیدواریم گوگل امکان استفاده از این ویژگی را برای تمامی دستگاه‌ها و به وسیله هر نوع هدست فراهم کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آیا از فارسی هم پشتیبانی میکنه؟

  2. واقعا عالیه باید ببینیم کی وارد بازار میشه