رویداد گوگل پیکسل 3

5 معرفی بزرگ در رویداد گوگل پیکسل 3 را بشناسید

سرانجام رویداد گوگل پیکسل 3 سه شنبه 17 مهر ماه 97 برگزار شد و غول جستجوی جهان در این مراسم از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پرده برداری کرد. در ادامه با هرآنچه گوگل در این رویداد معرفی کرده، از گوشی های گوگل پیکسل 3 گرفته تا یک ایرباد USB-C جدید آشنا خواهید شد.

پس از ماه‌ها انتشار شایعات، رویداد گوگل پیکسل 3 سرانجام شب گذشته در نیویورک سیتی برگزار شد و در آن گوگل از جدیدترین گوشی های اندرویدی پرچمدار خود و چند دیوایس دیگر شامل تبلت پیکسل اسلیت و دیوایس مدیریتی گوگل هوم هاب پرده برداری کرد. بر خلاف رویدادهای دیگر گوگل، این شرکت جدیدترین محصولاتش را پیش از مراسم رونمایی در وب‌سایت خود قرار داد و کاربران نیز قادر به پیش خرید کردن آن‌ها بودند.

5 معرفی بزرگ در رویداد گوگل پیکسل 3

به هر ترتیب، بیایید با 5 معرفی بزرگی که در رویداد گوگل پیکسل 3 صورت گرفت آشنا شویم.

◉ پیکسل 3 همان چیزی که شایعات می‌گفتند

رویداد گوگل پیکسل 3

گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال دقیقا همان چیزی هستند که انتظارشان را داشتیم: مدل 3 از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار بوده، در حالی که مدل 3 ایکس ال به یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.3 اینچی مجهز است. بر خلاف دیگر گوشی های هوشمند بازار، Pixel 3 و Pixel 3 XL از دوربین تک لنزی پشتی برخوردارند، به جای آن یک ماژول دوربین دوگانه سلفی برای تهیه عکس‌های سلفی با زاویه عریض بر روی قاب جلویی این دو گوشی جای گرفته است.

گوگل مجموعه‌ای از قابلیت‌های دوربین گوشی هایش را ارتقا بخشیده است که شامل زوم با وضوح بالا، حالت عکاسی شب Night Sight و یک حالت Photobooth است که می‌تواند به طور خودکار تصاویر مردم یا حیوانات مختلف را جدا کند. این ویژگی‌های جدید توسط تراشه Pixel Visual Core الهام گرفته شده از اپل به ارمغان آمده است. غول جستجوی جهان در رویداد گوگل پیکسل 3 خود زیاد در مورد ویژگی‌های اندروید پای سخن نگفت، اما یکی از جذاب‌ترین آن‌ها که به طبع در گوشی های جدید گوگل نیز وجود دارد، یک حالت جدید است که به شما اجازه می‌دهد با گذاشتن صفحه گوشی روی یک سطح، نوتیفیکیشن‌ها را به صورت خودکار بی‌صدا کنید.

همچنین یک شارژر بیسیم جدید به نام پیکسل استند نیز معرفی شده است. این شارژر هوشمند به دستیار مجازی گوگل نیز مجهز بوده و با قیمت 79 دلار به فروش می‌رسد. گوشی های پیکسل 3 و 3 ایکس ال با قیمت پایه 799 و 899 دلار با حافظه 64 گیگابایتی به فروش خواهند رسید. آن‌ها همچنین شامل یک اشتراک شش ماهه YouTube Music نیز هستند. پیش فروش گوشی های جدید گوگل از شب گذشته آغاز شده و فروش نهایی آن‌ها نیز از 18 اکتبر (26 مهر ماه) آغاز خواهد شد.

◉ دوپلکس ابتدا به گوشی های پیکسل آمد

سیستم تماس صوتی هوشمند Duplex برای نخستین بار در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی شده بود و آزمایش آن نیز از تابستان آغاز شده بود. حال گفته می‌شود این قابلیت قرار است به صورت انحصاری در دسترس کاربران گوشی های پیکسل قرار گیرد و به آن‌ها اجازه دهد تا از دستیار مجازی بخواهند به طور مثال به یک هتل زنگ زده و خود یک اتاق برایتان رزرو کند. گوگل جزئیات کامل‌تری در مورد اینکه کدام گوشی های پیکسل در ابتدا این ویژگی را دریافت می‌کنند، ارائه نکرده است.

پیکسل 3 همچنین از یک قابلیت جدید برای نمایش تماس‌های اسپم برخوردار است که می‌تواند تماس‌های مشکوک را به نمایش گذاشته و پیامی را رونویسی کند تا شما بتوانید به آن تماس پاسخ داده یا آن را مسدود کنید. این ویژگی در انتهای سال جاری به دیگر گوشی های پیکسل گوگل نیز خواهد آمد.

◉ کروم او اس همراه با Pixel Slate به تبلت ها آمد

رویداد گوگل پیکسل 3

پیکسل اسلیت کروم او اس را بر روی یک تبلت، یک دیوایس با نمایشگر 12.3 اینچی و دوربین های پشتی و جلویی 8 مگاپیکسلی آورده است. این تبلت از اسپیکرهای دوگانه جلویی برخوردار بوده، یک تراشه امنیتی Titan در داخل آن تعبیه شده و یک اسکنر اثر انگشت نیز برای قفلگشایی سریع صفحه در دسترس کاربران است، اما خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بر روی آن نیست. این تبلت همچنین با یک کیبورد جدید به نام Bluetooth Pixel Slate Keyboard همراه است که از کلیدهای گرد و نور پس زمینه برخوردار است. متاسفانه این کیبورد همراه با خود تبلت به فروش نمی‌رسد و برای خرید آن باید 199 دلار بپردازید. یک قلم استایلوس نیز با قیمت 99 دلار عرضه می‌شود.

در رویداد گوگل پیکسل 3 ، این شرکت آمریکایی خبر از عرضه تبلت گوگل پیکسل اسلیت در رنگ آبی، با قیمت پایه 599 دلاری و همراه با اشتراک 3 ماهه YouTube TV داد. گوگل زمان دقیقی را برای عرضه این تبلت اعلام نکرده است.

◉ معرفی گوگل هوم هاب یک روز پس از فیس بوک پرتال

رویداد گوگل پیکسل 3

گوگل هوم هاب یک نمایشگر هوشمند است که می‌تواند به عنوان یک فریم دیجیتالی برای عکس‌های Google Photos شما، یک نسخه تصویری از گوگل اسیستنت و یک خوراک ویدیویی برای تماشای یوتیوب مورد استفاده قرار گیرد. آن با گجت های هوشمند خانگی سازگار است و می‌تواند آن‌ها را به خوبی کنترل کند. همچنین به لطف قابلیت Voice Match نیز اعضای خانواده را تشخیص داده و از یکدیگر تفکیک کند. ارتباط مستقیم با یوتیوب، قابلیتی است که باعث تمایش این نمایشگر هوشمند با نمایشگر آمازون اکو شو شده است.

زمانی که از آن استفاده نکنید، این نمایشگر اطلاعات مرتبط با روز نظیر زمان، آب و هوا، قرار ملاقات‌های در تقویم و زمان رفت و آمد را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید از آن به عنوان یک ساعت بسیار آرام نیز استفاده کنید و مشخص کنید در این زمان‌ها هیچ نوتیفیکیشنی برای شما ارسال نشود.

هوم هاب گوگل از شب گذشته با قیمت 149 دلار پیش فروش می‌شود و فروش نهایی آن نیز از 22 اکتبر (30 مهر ماه) آغاز خواهد شد. گوگل به همراه این نمایشگر هوشمند، اشتراک شش ماهه YouTube Premium را نیز به مشتریان ارائه می‌کند.

◉ دیگر معرفی های رویداد گوگل پیکسل 3

رویداد گوگل پیکسل 3

گوگل فروشگاه اپلیکیشن های Google Play Store را به‌روز کرد، یک کروم کست جدید را برای فروش قرار داد و یک جفت ایرباد USB-C را نیز با قیمت 30 دلار معرفی کرد. این ایربادها همراه با گوشی های گوگل پیکسل 3 عرضه می‌شوند، اما دیگر کاربران صاحب مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل که علاقه‌مند به استفاده از ایرباد بلوتوثی Pixel Buds نیستند نیز می‌توانند آن را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هدفون ها چقدر بزرگن

  2. اصلا چه طراحی جالبی داره