کروم کست جدید گوگل

کروم کست جدید گوگل با تغییرات اندک معرفی شد

کروم کست جدید گوگل معرفی شد. سومین نسل Chromecast از تغییرات کوچکی نسبت به نسل پیشین برخوردار بوده، اما با قیمتی مشابه به فروش خواهد رسید.

3 سال از زمانی که گوگل آخرین نسخه کروم کست را معرفی کردم می‌گذرد و شب گذشته گوگل سرانجام از یک نسخه به‌روزتر آن پرده برداری کرد. کروم کست جدید گوگل سومین نسل این دیوایس است که از یک ظاهر به‌روز شده، رنگ‌های براق و لوگوی کروم مشکی مات و لوگوی G گوگل برخوردار است. اما مهم‌تر از این‌ها، کروم کست جدید گوگل برخی از قابلیت‌های مدرن و ویژگی‌های بهبود پیدا کرده را نیز دریافت کرده است.

گوگل می‌گوید سومین نسل کروم کست حالا 15 درصد سریع‌تر شده است. هرچند این مقدار زیاد نیست، اما به قدری کافی است تا بتواند پشتیبانی از استریم ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه را به جای اچ دی در نسل پیش به ارمغان بیاورد. این کروم کست همچنین قادر است شبیه به یک Chromecast Audio عمل کرده و به شما اجازه دهد در هماهنگی با دیگر اسپیکرهای متصل به دیوایس‌های هوشمند گوگل، به پخش موسیقی بپردازید. البته این قابلیت تا پایان سال 2018 در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.

به جز این موارد، همه چیز همانند نسخه‌ی قل است. پیشتر شایعاتی مبنی بر اضافه شدن پشتیبانی از بلوتوث به کروم کست شنیده شده بود، اما چنین قابلیتی وجود ندارد. اما دیگر شایعات که اشاره به وای فای قدرتمندتر داشتند، ممکن است واقعی باشد، چرا که در حال حاضر سازنده مشخصات کروم کست جدید گوگل را اعلام نکرده است. پس این کروم کست از جهات مختلفی مشابه نسل پیشین خود است. آن همچنین فاقد یک رابط کاربری تلویزیونی است و هنوز از وضوح 4K پشتیبانی نمی‌کند، پس اگر چنین گزینه‌ای برای شما مهم است باید کروم کست اولترا ساخت سال 2016 را خریداری کنید.

قیمت کروم کست جدید گوگل

خوشبختانه کروم کست جدید گوگل افزایش قیمتی نداشته و همانند نسخه پیشین، با قیمت 35 دلار به عرضه درخواهد‌ آمد. این نسخه در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوبه که قیمتش افزایش پدا نکرده