نوا لانچر 6 بتا

قابلیت‌های جدید و جذاب در نوا لانچر 6 بتا – Nova Launcher 6.0 Beta

نوا لانچر 6 بتا (Nova Launcher 6 Beta) منتشر شد. در این نسخه قابلیت‌های جدید و جذابی شامل دسترسی مستقیم از ویجت به دستیار گوگل وجود دارد که می‌تواند نوا لانچر را محبوب‌تر از همیشه کند.

یکی محبوبترین لانچرهای اندرویدی، نوا لانچر است که هر به‌روزرسانی آن نیز به لطف اضافه شدن قابلیت‌های جدید و بهبودهای فراوان بهتر از قبل می‌شود. مدتی است تیم توسعه دهنده این لانچر مشغول کار بر روی یک نسخه جدید است و آن را در قالب نسخه‌های آزمایشی متعددی در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار می‌دهد تا آن‌ها با گزارش ایرادهای موجود، به انتشار نسخه نهایی بدون ایراد آن کمک کنند. در همین راستا به تازگی نوا لانچر 6 بتا منتشر شده است. گرچه این تنها یک نسخه آزمایشی استف اما ما می‌توانیم با اکثر قابلیت‌های جدیدی که قرار است در نسخه آینده Nova Launcher 6 ارائه شود، آشنا شویم.

مهم‌ترین قابلیت نوا لانچر 6 بتا

مهم‌ترین قابلیت جدیدی که در معرفی نوا لانچر 6 بتا آمده است، گزینه‌ای به منظور اجرای دستیار مجازی گوگل از طریق ویجت جستجو بر روی صفحه هوم گوشی شما است. البته این گزینه را می‌توانید از طریق تنظیمات نوا غیرفعال کنید.

به نظر می‌رسد این ویژگی جدید از همان روشی که توسط پیکسل لانچر برای اجرای گوگل اسیستنت استفاده می‌کند، بهره نمی‌برد، اما توسعه دهنده تلاش کرده تا حد امکان نزدیک به آن باشد. مهم‌تر از آن، قابلیت اجرای گوگل اسیستنت نیازمند نصب نسخه‌ی Prime نوا لانچر نیست، پس هر کسی بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

یکی دیگر از تغییرات نوا لانچر 6 بتا مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها است که با الهام گرفته شدن از اندروید 9 پای توسط تیم سازنده نوا، توسعه پیدا کرده است. همچنین در توضیحات این نسخه به بهبود پیدا کردن برخی از ایرادات لانچر در این نسخه اشاره شده است، پس اشکالات و باگ‌ها در آن به مراتب کمتر از نسخه آزمایشی قبلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ینی میخاد جلو اندروید و ای او اس وایسه

    • برادر عزیز این رابط کاربری بر پایه اندرو یده نه سیستم عامل که بخواد با اندروید و آی او اس رقابت کنه مثل تاچ ویز سامسونگ و miui شیائومی و…