بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018

دانلود بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018

در این مطلب به معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 خواهیم پرداخت. با استفاده از یک لانچر اندرویدی خواهید توانست ظاهر رابط کاربری گوشی خود را عوض کرده و علاوه بر خارج شدن از یکنواختی، امکانات تازه‌ای در اختیار داشته باشید.

برخلاف تصور کاربران، لانچرها لزوما اپلیکیشن‌های جانبی نیستند که برای عوض کردن نحوه کار با رابط کاربری نصب می‌کنیم. در تمامی سیستم‌ عامل‌های سفارشی‌سازی شده برگرفته از اندروید، به صورت پیش‌فرض یک لانچر وجود دارد که نحوه تعامل ما با اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های نرم افزاری گوشی را مشخص می‌کند. از آنجایی که کاربران اغلب موارد پیش‌فرض را دوست ندارند، در پی معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 برآمدیم.

لاتچرها معمولا از چند صفحه خانه تشکیل می‌شوند، جایی که می‌توان در آن میانبرهایی به اپلیکیشن‌ها قرار داد و به وسیله استفاده از ویجت‌ها، خیلی سریع به برخی قابلیت‌های نرم افزارها دست پیدا کرد.

بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018

همانند بسیاری دیگر از ابزارها، لانچر پیش‌فرض اندروید نیز به ذائقه بسیاری از کاربران خوش نمی‌آید، به همین دلیل توسعه‌دهندگان زیادی اقدام به انتشار لانچر کرده‌اند. فراموش نکنید چیزی تحت عنوان بهترین لانچر اندرویدی وجود ندارد، چرا که هر مورد در زمینه‌ای خاص عملکرد خوبی داشته و تنها برای نیازهای برخی کاربران مناسب است. به همین دلیل در این مطلب بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 را در دو دسته‌بندی متفاوت معرفی می‌کنیم.

اگرچه می‌توان دو یا چند لانچر را بر روی گوشی نصب کرد، اما استفاده همزمان از آن‌ها میسر نیست، پس برخلاف سایر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، باید برای لانچر اندرویدی پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود فقط یک جایگزین پیدا کنید. اولویت‌های خود را مشخص کرده و سپس از بین بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 یکی را دانلود و نصب کنید. با کلیک بر روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن منتقل خواهید شد.

بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 : سبک و راحت

آیا جزو کاربرانی هستید که سادگی را ترجیح داده و از شلوغی‌های بی‌مورد بیزار هستید؟ آیا تنها دوست دارید به شیوه‌ای سریع و کارآمد از اپلیکیشن‌های نصب شده استفاده کنید؟ پس باید از لانچرهایی استفاده کنید بر روی سادگی و سرعت تمرکز دارند. لانچر، بستر دسترسی به سایر نرم افزارها، سرویس‌ها و بخش‌های نرم افزاری دستگاه است، پس بالا بودن سرعت آن اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

Evie Launcher

لانچر Evie Launcher

در بین بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018، Evie Launcher را باید سریع‌ترین مورد دانست. یکی از مشکلات قبلی این لانچر، فدا شدن ژست‌های حرکتی کاربردی برای افزایش سرعت بود، اما اکنون ژست‌های حرکتی قابل توجهی نیز در آن پشتیبانی می‌شوند. به عنوان نمونه همانند تمامی لانچرها می‌توان به وسیله کشیدن انگشت رو به پایین، به پنل نوتیفیکیشن دسترسی پیدا کرد.

مزیت دیگر این نرم افزار، رایگان بودن است. به لطف وجود تنظیمات و گزینه‌های مختلف در آن می‌توان سرعت و راحتی استفاده از لانچر را بیشتر و بیشتر کرد. بعد از نصب برنامه و سپس چینش میانبرهای اپلیکیشن‌ها و همچنین ویجت‌ها به شیوه دلخواه، از آن بکاپ تهیه کنید تا همیشه سبک چینش مورد علاقه‌تان را در اختیار داشته باشید.

Microsoft Launcher

لانچر Microsoft Launcher

مایکروسافت از سال‌ها قبل از اعلام رسمی مرگ ویندوز فون، اپلیکیشن‌های زیادی برای پلتفرم اندروید عرضه کرده بود که برخی از آن‌ها جزو بهترین‌ها شناخته می‌شوند. احتمالا تصور می‌کنید بعد از نصب مایکروسافت لانچر ظاهر رابط کاربری شبیه ویندوزفون شده و باید با رابط کاربری مترو استایل دست و پنجه نرم کنید، اما این تصور اشتباه است!

Microsoft Launcher در کنار Nova Launcher، جزو بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 هستند که قابلیت قرار دادن ویجت‌ها و میانبرها به صورت لبه به لبه را فراهم می‌کنند، به این معنی که اجباری برای فاصله داشتن عناصر از کناره‌های صفحه نمایش وجود نداشته و می‌توان آن‌ها را به صورت آزادانه در هر جایی قرار داد.

یکی از ویژگی‌های این لانچر، وجود یک فیدخوان مخصوص مایکروسافت است که سبب می‌شود کار با سرویس‌های این شرکت راحت شود. به عنوان نمونه اگر دارای حساب کاربری اوت لوک هستید، می‌توانید از ویژگی‌های مایکروسافت لانچر بهره ببرید.

بهترین لانچرهای اندرویدی برای سفارشی‌سازی

در مواجهه با لانچرها دو دسته کاربر وجود دارد. دسته اول دوست دارند بستر دسترسی به سایر نرم افزارها کاملا ساده و سریع باشد که بایستی از یکی از دو مورد معرفی شده در بالا استفاده کنند. اما دسته دوم شلوغی را بیشتر دوست داشته و ترجیح می‌دهند رابط کاربری، مملو از آیتم‌ها و قابلیت‌های متفاوت باشد. برای این دسته از کاربران باید دو مورد دیگر از بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018 را معرفی کنیم.

Nova Launcher

Nova Launcher

برخلاف تصور ما که هیچ لانچری را به عنوان بهترین مورد نمی‌شناسیم، کاربران زیادی از نوا به عنوان بهترین لانچر اندرویدی یاد می‌کنند. این برنامه شش سال قدمت دارد، به همین دلیل موفقیتش را مدیون تجربه دیرین خود است.

در نوا لانچر قابلیت سفارشی‌سازی به بهترین وجه ممکن فراهم شده و استفاده از آن راحت است. همین قابلیت سفارشی‌سازی سبب می‌شود هر کاربری بتواند فارق از مدل گوشی خود، رابط کاربریش را شببه به رابط کاربری اندروید خام گوشی های سری پیکسل گوگل و یا رابط اکسپرینس گوشی های سامسونگ کند. در نوا لانچر می‌توان صدها میانبر را تنها در یک صفحه قرار داد، چرا که امکان پوشه‌بندی وجود داشته و از طرفی می‌توان اندازه میانبرها را کنترل کرد.

همچنین اجباری به فاصله‌ داشتن آیتم‌ها از دو طرف وجود ندارد، پس به آسانی خواهید توانست ویجت‌ها را تا کناره صفحه نمایش بکشید. به خاطر پیچیده بودن تنظیمات این برنامه، بعد از مرتب کردن رابط کاربری به شیوه دلخواه، از آن بکاپ تهیه کنید تا در مواقع ضروری قادر به بازیابی تنظیمات باشید. دانلود و نصب نوا لانچر رایگان است، اما برای استفاده از برخی قابلیت‌های ویژه آن باید 4.99 دلار پرداخت کنید.

Action Launcher

لانچر Action Launcher

در این لانچر همه بخش‌ها با عنوان QUICK نام‌گذاری می‌شوند، پس همانطور که پیداست، اکشن لانچر با وجود داشتن قابلیت‌های سفارشی‌سازی، تاکید خاصی بر روی سرعت دارد.

به عنوان نمونه، این لانچر دارای ژست‌های حرکتی زیادی است که کار با بخش‌های مختلف را راحت‌تر می‌کند. توسعه‌دهنده برنامه نیز بسیار سریع عمل کرده و بعد از اضافه شدن هر قابلیت جدید در نسخه‌های تازه معرفی شده اندروید، نمونه آن را در لانچرش اضافه می‌کند. مزیت آن در مقایسه با نوا لانچر سنگین نبودن است، به همین دلیل سرعت و قابلیت سفارشی‌سازی را در کنار هم برایتان فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. لانچر apus رو نصب کنید خیلی خوشکله و ایکون برنامه های ایرانی رو هم پشتیبانی میکنه

  2. بهترین اینا بود مثلا؟
    هیچکدوم خوب نیس از نظر من

  3. شونصد تا لانچر نصب کردم بهترینشو انتخاب کنم
    اخر برگشتم به مال خود گوشی Sense home -____-
    هرکدوم یه سری باگ و مشکل و کمبود دارن

  4. دوستمو یکم خوش اشتهاس
    خواسته هات فرا زمینیه خخخخخخخ

  5. Nova Launcher من ازش استفاده کردم عالیه

  6. خب یه لانچر با همه ی این خصوصیات باشه که بهتره
    از همه لحاظ عملکرد عالی داشته باشه