آپدیت جدید مایکروسافت لانچر

آپدیت جدید مایکروسافت لانچر با ویژگی‌های جدید عرضه شد

آپدیت جدید مایکروسافت لانچر منتشر شد. بعد از دریافت جدیدترین به روزرسانی لانچر مایکروسافت علاوه بر بهبود عملکرد برنامه، ژست های حرکتی جدیدی را درون آن مشاهده خواهید کرد.

آپدیت جدید مایکروسافت لانچر ژست های حرکتی جدیدی را به این لانچر اندرویدی محبوب اضافه می‌کند. این تنها مزیت دریافت جدیدترین آپدیت لانچر مایکروسافت نبوده و به لطف آن، عملکرد اپلیکیشن نیز به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد.

بهبود رابط کاربری و تحول در نحوه ارتباط کاربر با برنامه، اصلی‌ترین تغییر در به‌روزرسانی جدید محسوب می‌شوند. در اندروید 9 به عنوان جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل گوگل، ژست‌های حرکتی جدید جای خود را به دکمه‌های ناوبری پیشین داده‌اند، به همین دلیل انتظار داریم رفته رفته لانچرهای اندرویدی نیز طبق همین ویژگی تغییر پیدا کنند.

با مراجعه به گوگل پلی استور، پیغامی مبنی بر وجود یک به‌روزرسانی جدید برای لانچر مایکروسافت دریافت خواهید کرد. در ادامه به برخی تغییرات صورت گرفته در آپدیت جدید مایکروسافت لانچر اشاره می‌کنیم:

تغییرات آپدیت جدید مایکروسافت لانچر

  • بهبود صفحه خانه
  • مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها طبق ترتیب حروف الفبا درون فولدرها
  • نمایش نام اپلیکیشن‌ها و یا فولدرها درون داک
  • ژست‌های حرکتی دارای قابلیت سفارشی‌سازی به منظور فشار دادن دکمه هوم از صفحه خانه
  • ژست حرکتی جدید به منظور قفل کردن لایه‌بندی صفحه خانه

برای دریافت آپدیت جدید مایکروسافت لانچر می‌توانید به وب سایت Google Play مراجعه کنید. در مطلب معرفی بهترین لانچرهای کنونی برای گوشی های اندروید، مایکروسافت لانچر را در بخش سریع‌ترین‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های موجود معرفی کردیم. حال سرعت این برنامه بعد از دریافت به‌روزرسانی جدید باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*