خرید از آمازون

خرید آسان، ارزان و مطمئن از بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا، آمازون

آمازون بزرگترین و مشهورترین فروشگاه اینترنتی جهان است و می‌توان گفت کمتر کسی هست که تا به حال نام این وب سایت را نشنیده باشد. وجه تمایز آمازون با سایر کمپانی‌های فروش آنلاین دنیا در تنوع فوق‌العاده‌ی محصولات و خدمات جانبی مناسبی است که ارائه می‌کند و سبب محبوبیت فراگیر آن شده است، به طوری که درصد بالایی از مردم جهان برای خرید اینترنتی قبل از هر سایت دیگری ابتدا سری به آمازون می‌زنند!

آمازون که روزی کار خود را با فروش کتاب آغاز نمود، شاید هیچ کالایی نباشد که اکنون در سایتش پیدا نشود. بسیاری از ابزارهای دیجیتالی و گجت‌های کاربردی با قابلیت‌های جالب و بعضا حیرت‌انگیز را می‌توان در سایت آمازون پیدا کرد. همچنین بسیاری از محصولات آن کاملا منحصربه‌فرد هستند و شاید هیچ جای دیگری مشابه آنها وجود نداشته باشد؛ زیرا این محصولات مستقیما از سوی استارتاپ‌ها در آمازون عرضه شده‌اند و در اصل محصولاتی ابتکاری و جدید هستند. به تازگی در آمازون بخش جداگانه‌ای هم برای کالاهای دست دوم راه‌اندازی شده است که خود کمپانی آمازون سلامت آن­ها را بررسی و تضمین می­کند.

خرید از آمازون بسیار ساده است و فرآیند پرداخت هزینه‌های آن و نیز خدمات تحویل محصولات به مشتری خیلی منظم انجام می‌شود. شرح کارکرد محصولات و ویژگی‌های آنها برای هر محصول ارائه شده است و مشتری می‌تواند کالای مورد نظر خود را متناسب با نیازش خریداری نماید. آمازون سیستمی برای بررسی تمام محصولاتی که عرضه می‌کند دارد و اجازه نمی‌دهد محصولات آسیب‌دیده برای مشتریان ارسال شوند. با این وجود چنانچه محصول پس از تحویل، مشکلی داشته باشد، آمازون کالا را جایگزین می‌کند و یا کل مبلغ پرداختی را عودت می‌دهد. محصولات آمازون تقریبا به تمام نقاط جهان ارسال می‌شود و در بعضی کشورها شعبه دارد. اما متاسفانه برای ما ایرانی‌ها امکان خرید مستقیم از آمازون وجود ندارد، چرا که علاوه بر عدم ارسال مستقیم کالاها توسط آمازون، پرداخت اینترنتی بین‌المللی هزینه‌ها به صورت دلاری نیز بسیار دشوار است. برای همین منظور، در حال حاضر سایت‌های خوبی راه‌اندازی شده‌اند که کار خرید از آمازون را امکان‌پذیر کرده‌اند.

خرید از آمازون با ایگرد، راحت‌تر از تصور!

سایت ایگرد یکی از وب سایت‌های معتبر خرید از آمازون است که تجربه یک خرید راحت، ارزان و مطمئن را برایتان به ارمغان می‌آورد. کافی است محصول مورد نظرتان را در سایت آمازون پیدا کنید و آن را به ایگرد سفارش دهید. ایگرد در کمترین زمان ممکن، محصول را درب منزلتان در هر نقطه ایران تحویل می‌دهد!

روش کار بسیار آسان است. قبل از هر چیز در سایت ایگرد یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار روی آدمک گوشه سمت راست سایت کلیک کنید و اطلاعاتتان را وارد نمایید. بعد از آن کافی است محصول یا برند مورد نظرتان را در سایت آمازون جست و جو و انتخاب کنید، بعد با کپی کردن لینک محصول و قرار دادن آن در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد می‌توانید قیمت نهایی آن را به ریال ببینید و به راحتی سفارشتان را ثبت کنید. برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید این ویدیو رو مشاهده فرمایید.

زمان تحویل محصول از سوی سایت ایگرد مشخص شده است و حداکثر تا موعد مقرر به شما تحویل داده خواهد شد. حمل محصول بسیار منظم و مطمئن انجام می‌شود و از این مهم‌تر گارانتی هم دارد؛ یعنی اگر در هر مرحله‌ای و به هر دلیلی مشکلی برای سفارشتان به وجود بیاید یا آسیب‌دیدگی پیدا کند، مبلغ پرداختی شما را به طور کامل برمی‌گرداند.

خرید از آمازون

چه کالاهایی را از ایگرد خریداری کنیم؟

ایگرد با بررسی شرایط فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی، خرید سه دسته از محصولات را از آمازون پیشنهاد می‌کند.

1. کالاهایی که مورد نیاز شماست و در ایران در دسترس نیستند.

2. کالاهایی که در ایران نمونه‌های قلابی زیادی دارند و شما می‌خواهید که از اصل بودنشان مطمئن باشید.

3. محصولاتی که در آمازون تخفیف‌های قابل توجهی خورده باشند. اگر علاقه‌مندید در مورد شیوه‌ی خرید بهتر از آمازون و بهره‌مندی از مزایایی که دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید سری به وبلاگ ایگرد بزنید.

خرید از آمازون

با ایگرد به طور کامل پشتیبانی شوید!

ویژگی برجسته‌ی دیگر سایت ایگرد، پشتیبانی فوق‌العاده‌ی آن است که در هر شرایطی متعهد به پاسخگویی و جلب رضایت مشتریانش است. علاوه بر پشتیبانی کامل تلفنی و تلگرامی، می‌توانید با کلیک روی تصویر آدمک در سمت پایین و راست سایت، با پشتیبانان آنلاین ایگرد صحبت کنید و هر سوالی در مورد سفارشتان داشتید مطرح نمایید. حتی بعد از دریافت کالا چنانچه هر مشکلی برای محصولتان وجود داشت می‌توانید با ایگرد تماس بگیرید تا مشکلتان بررسی و برطرف گردد. همچنین شما می­‌توانید در پنل کاربری خود در هر لحظه موقعیت مکانی سفارشتان را ملاحظه فرمایید.

جایی‌که مرزها برداشته می‌شوند

شاید تا چند وقت پیش خرید از آمازون آمریکا برای خیلی از ماها یک رویا بود. سفارش غیر مستقیم هم به دلیل واسطه‌های زیاد بسیار پرهزینه بود و یک خرید معمولی از آمازون با چند برابر قیمت به دستمان می‌رسید! شاید تضمین قطعی هم برای سلامت و زمان تحویل کالا وجود نداشت. سایت ایگرد با استفاده از روش‌های بهینه‌ی پرداخت ارزی و حمل بین‌المللی کالاها و کاهش هزینه‌ها تا حد امکان، توانسته است این محدودیت را از مقابل کاربران ایرانی بردارد و لذت خریدی مطمئن و آسان را برای آنها به ارمغان آورد.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ما جوانان انقلابی و اسلامی فروشگاه های ساخت غرب را به آتش نمی کشیم . من به نمایندگی از طرف مردم ایران از وزیر خواستار فیلتر کلیه فروشگاه های اینترنت غربی نیستم . این فروشگاه فساد و فحشای غربی نباید فیلتر بشه این خواسته نود و نه درصد مردم ایرانه 🙂

  2. اینقد گرون میوفته که آدم منصرف میشه از خرید

  3. امریکا هرکی هرچی ازش بخره حرامه

  4. از این غربی ها چیزی نخرید

  5. ینی واسه ایرانی ها هم امگان پذیره
    ؟؟