قدم های پر جایزه هواوی

رویداد قدم های پر جایزه هواوی در تهران برگزار شد

رویداد قدم های پر جایزه هواوی در باشگاه انقلاب تهران برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این رویداد با کمک گرفتن از دستبند هوشمند هواوی به فعالیت ورزشی و پیاده‌روی پرداختند و در کنار آن، از نزدیک با گوشی های نوا 3 و نوا 3 آی آشنا شدند.

رویداد «قدم‌های پرجایزه» از سوی بخش موبایل و تجهیزات مصرفی هواوی در باشگاه انقلاب تهران برگزار شد. در این رویداد که با حمایت چندین رسانه معتبر در حوزه فناوری و اخبار برگزار شد، 30 نفر از برگزیدگان این رویداد به باشگاه انقلاب برای فعالیت ورزشی و پیاده‌روی دعوت شدند.

اهداف چالش قدم های پر جایزه هواوی

رویداد قدم های پر جایزه هواوی در راستای توجه بیشتر به سلامت با بهره‌گیری از ابزارهای تکنولوژیک در چالشی که کاربران را تشویق به پیاده‌روی بیشتر در طول روز می‌کند، برگزار شد. در ابتدای برنامه، برگزیدگان با آخرین تکنولوژی‌های شرکت هواوی آشنا شدند. سپس به هر کدام از برگزیدگان در راستای بهره‌وری بیشتر از فعالیت‌های ورزشی، یک دستبند هوشمند هواوی هدیه داده شد.

قدم های پر جایزه هواوی

شرکت‌کنندگان رویداد قدم های پر جایزه هواوی در جاده سلامت باشگاه انقلاب کنار یکدیگر پیاده‌روی کردند و  با استفاده از دستبندهایشان به اهدافی که برای آن‌ها تعریف شده بود، دست پیدا کردند.

قدم های پر جایزه هواوی

لازم به ذکر است در این رویداد شرکت‌کنندگان با آخرین گوشی هواوی در ایران یعنی Huawei nova 3 و Huawei nova 3i آشنا شده و از نزدیک شانس کار با این محصولات را داشتند. هواوی نوا 3 و هواوی نوا 3 آی دو گوشی هستند که نسل جوان را به عنوان بازار هدف خود مشخص کرده است و از قابلیت‌های جذابی برای این گروه از کاربران بهره می‌برند. از میان آنها می‌توان به دوربین دوگانه سلفی 24 مگاپیکسلی بی رقیب آن در بازار گوشی های هوشمند اشاره کرد.

قدم های پر جایزه هواوی

هواوی همواره تلاش دارد که در کنار فعالیت‌های تجاری، با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی که برای خود در نظر دارد در قالب برنامه‌های مختلف کاربران خود در ارتباط و پذیرای نظرات ارزشمند آنها در حوزه‌های مختلف باشد. منتظر رویدادهای بعدی هوآوی باشید.