پیام مخرب پلی استیشن 4

پیام مخرب پلی استیشن 4 که می‌تواند باعث از کار افتادن آن شود

پیام مخرب پلی استیشن 4 که در شبکه‌های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است، یکی از مشکلات جدید کاربران این کنسول محبوب است. در این بخش نگاهی به این ارور مهم و راه حل آن خواهیم داشت.

بررسی پیام مخرب پلی استیشن 4

پیام مخربی که ظاهرا می‌تواند پلی استیشن 4 را دچار مشکل کند، در حال همه گیر شدن است. این پیام مخرب پلی استیشن 4 از طریق شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌ها، توسط کاربران گزارش شده است. این ارور دارای یک رشته از کاراکترهایی بوده که می‌تواند باعث از کار افتادن کنسول شود.

پیام مخرب پلی استیشن 4

در برخی موارد، این پیام مخرب پلی استیشن 4 باعث بروز مشکلات جدی شده و کاربران، هیچ گزینه‌ای به جز بازنشانی تنظیمات کارخانه (Reset Factory) برای برگرداندن کنسول به حالت عادی نداشتند.

این مشکلات در دستگاه‌هایی همانند گوشی‌های هوشمند، غیرمعمول نیستند. ما معمولا گزارش‌هایی می‌شنویم در رابطه با یک پیام متنی که می‌تواند منجر به از کار افتادن یا ناپایدار شدن وضعیت گوشی‌ها شود. این مسئله تقریبا همیشه به سرعت و توسط بروزرسانی نرم افزاری، رفع می‌شود. این کاری است که احتمالا شرکت سونی انجام خواهد داد؛ بنابراین کاربران پلی استیشن 4 باید انتظار یک آپدیت نرم افزاری را در آینده‌ای نزدیک داشته باشند.

قبل از انتشار آپدیت، بهتر است برخی از اقدامات لازم را برای اطمینان حاصل کردن از به وجود نیامدن این مشکل، انجام دهید. اگر شما پیامی را از سایر افراد در PSN دریافت کردید، آن را در کنسول باز نکنید؛ می‌توانید از برنامه PlayStation Messages برای باز کردن پیام استفاده کنید. این یک برنامه رسمی از شرکت سونی برای اندروید و آی او اس (iOS) بوده که به شما اجازه دستیابی به پیام‌ها را در گوشی‌های هوشمند می‌دهد.

بهتر است تا زمانی که شرکت سونی بتواند یک آپدیت منتشر کند، با این موضوع کنار بیایید. این مسئله ممکن است وقت شما را بگیرد، اما ارزش آن را دارد تا از پیکربندی مجدد کنسول جلوگیری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ما که از این چیزا نداریم

  2. بدبختی اینه توی ایران خرابم شه نمیتونی رسما هیچ غلطی کنی