مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد

مدیرعامل ایرتویا به دلیل تخلف در واردات خودرو بازداشت شد

مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد. این خبر را دادستان تهران تایید و عنوان کرد مدیرعامل شرکت نماینده محصولات تویوتا به همراه یکی از کارکنان گمرک به علت پرونده‌های واردات خودرو بازداشت شدند.

شرکت ایرتویا چندین سال است در حوزه خودرو فعالیت می‌کند و از سال 1383 به طور جدی به واردات محصولات تویوتا می‌پردازد. در روزهای گذشته خبری مبنی بر دستگیری مدیرعامل ایرتویا منتشر شده که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت. در ادامه از زبان دادستان تهران به تشریح ماجرا می‌پردازیم.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در حاشیه جلسه‌ای که با معاونان دادسرای تهران و دادستان‌های شهرستان‌‌های تابعه برگزار شد، عنوان کرد به دلیل ایجاد شعب ویژه و تراکم اقدامات انجام شده، این جلسه نسبت به جلسه قبل کمی با فاصله زمانی رخ داد و به دلیل هماهنگی برخی سیاست‌ها، ابلاغ موارد مهم و بعضی توصیه‌ها در جلسه امروز برگزار شد تا بر هماهنگی میان دادستان‌های شهرستان‌ها، کمک برای رفع برخی مشکلات کشور، همکاری با پلیس و پیشگیری از وقوع جرم تاکید شود.

علت بازداشت مدیرعامل ایرتویا

دادستان تهران در خصوص پیش فروش خودروهای وارداتی بیان کرد در زمینه پرونده‌های واردات خودرو، یک پرونده از بندرعباس به دادگاه ارجاع و ادامه بررسی‌ها و تکمیل آن به تهران اعلام شده است که در چند روز قبل در خصوص این پرونده، مدیرعامل ایرتویا و یکی از کارکنان گمرک بازداشت شده‌اند و اکنون پرونده آن‌ها در مرحله بررسی قرار دارد.

جعفری دولت آبادی در پایان خاطرنشان کرد که پرونده‌های واردات خودرو به بیش از 6 هزار خودرو مربوط می‌شود و در این زمینه نیز دو نفر بازداشت شده‌اند. بررسی‌های این پرونده در مراحل جدیدی قرار داشته و با پیشرفت همراه است. بر این اساس امیدوارم بررسی‌های این پرونده به زودی به نتایج نهایی نزدیک شود.

مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بومیده.حتماراهت ندادن که اینطورمیسوزی

  2. من واقعا متاسفم برای تمام کسانیکه اینقدر نظرشون نسبت به آقای حدادزاده منفی است و به شرکت تویوتا نگاه منفی دارند ،من ٣ سال و اندی تو این مجموعه کار کردم در خدمت این عزیزان و می تونم به جرات بگم که انسانهای بزرگی مثل خانواده آقای حدادزاده تو این دنیا اگر بیشتر بودند دنیا هم الان بهشت بود ،ایشان مرد بسیار بزرگی هستن و خدمت بسیار بزرگی هم به این مملکت کردن چون این همه شغل ایجاد کردند علاوه بر اونکه به کارگر و کارمند رسیدگی بشه به نحو احسنت کار هر کسی نیست ،من متاسفم برای کسانیکه چشم دیدن ادمهای بزرگی مثل ایشون رو ندارند ،امیدوارم هر چه زودتر به سلامت بیان بیرون تا کور شود هر آنکه نتواند دید ! اونهایی هم که نگران ماشین و این وضعیت هستن برن دنبال کسی که این اوامر رو صادر کرده که اینهمه کارگر و کارمند شرکت هم بیکار شدن و گرنه کسی از کار کردن و رشد شرکتش بدش نمی اد ،اگر خیلی زورتون می رسه تشریف ببرید شکایتتون رو به کسی که باعث و بانی ممنوعیت واردات ماشینه اعلام کنید و به ناحق انسان بزرگی چون آقای حدادزاده رومتهم نکنید !

    • خداى مهربان هم خودشان و هم خانواده محترمشان راحفظ کند و سالهاى بسیار طولانى سایشون برسر مان مستدام باشد.
      ممنون از متن بسیار زیباى شما در خصوص این انسان اسطوره و برجسته خداوند

    • مونا جون ، بهتره بیشتر از این خودت رو ضایع نکنی بابا. اینهمه در مدح این بابا حدادزاده گفتی تما نگفتی این بابا و بقیه ی آدمهای اینچنینی چه جوری یکشبه ره صد ساله رو طی کردند که بقیه نتونستند؟ با رانت؟ با مافیا ؟ با پارتی ؟ یا رشوه؟ حالا از هر راهی که رفتند ، لطف کنند باز هم اگر دستشون می رسه خودشون رو نجات بدند. شما هم ابنقدر برای این بابا جوش و جلا نزن عزیز.چون خیلی چیزا هست که که تو با سه سال کار کردنت تو شرکت این بابا نمی دونی.

    • مونا جون ، قاطی اونهمه قاچاقچی و زد وبند کن خیلی بهت خوش گذشته ها!!!!!!!!!!!!!!…….شما زنها آخه چرا ایجوری هستین ؟؟!! تا یه کسی دو قرون خرجتون می کنه غلامش میشید.. بابا یارو قاچاقچیه ، زد و بند چیه ، میلیارد میلیارد قاچاق کرده زده به جیب ، حالا یه قرون و دوزار هم خرج شما و بقیه کرده شده قهرمان ملی!!!!
      چرا ما ایرونیا اینقدر خودخواهیم ؟ بقیه مردم ایران که کارمند یا کارچاق کن این قماش آدم نبودند که ، از این قاچاقچی بازیا کیا سود بردن؟ کیا ضرر کردن؟؟؟؟

  3. درود ب شما
    لااااایک

  4. باسلام
    بنده افتخارداشتم حدود۳سال درمجموعه جناب حدادزاده مشعول بکار باشم.که به جرات میتونم بگم از بهترین سالهای کاری من بوده.تنها آرزوی بنده برگشت ایشان به زندگی وسرکارشون هست ،چه در مجموعه جناب حدادزاده باشم یانباشم

  5. برید سرگذشت جناب اصغر قندچی و ایران کاوه رو از یوتیوب بخونید .. برید سرگذشت آقای ایروانی رو بخونید …برید آقای خیامی رو بخونید …از اونا بالاتر برید کارن وفاداری و همسرش آفرین نیساری رو بخونیدکه الان تو زندان هستند تا بفهمید کارآفرین وطنپرست واقعی کیه و چه کسایی بیشتر پدر خوانده (دن کورلئونه) هستند.چون با مافیا کنار اومدن . با ظلم و استبداد کنار اومدن که هیچ ، خوش هم داشتنش تا..‌اونجا که رسید به اینجا. یعنی خیاط تو کوزه افتاد. ضمنا اگر کسی بگه فلانی الگوی منه و الانم تو زندانه من باید بهش بگم یا تو دروغ می گی و اون الگوی تو نیست یا باید بگه که خودش کی قراره بره زندان .

  6. انشاا… هرچه زودتر پدرمون (اقای حدادزاده)برمیگرده و همه چیو درست میکنه و همه کارگراشو برمیگردونه سرکار.

    • فرامرز خان ، آدم با پول رانتخوری و باند بازی و هزار کثافت کاری دیگه اگر یه سفره پهن کنه شمارو دعوت کنه توش ، شما هم بفرمایید و تشریف ببرید ، مطمئن باش این آدم به نفع مملکت و مردمش کار نکرده ، داداش بهتره آدم نون قاچاقچی بازی و رانتخوری و ..و.. رو به زن و بچه ش نده ، که زن آدم سر از ..خونه درنیاره بچه آدم هم نره …خونه.

  7. سلام
    اقا تو این شرایط هیچ وقت ماشین قسطی نخرید برید از بازار به صرفه تره چون پولتان را میخوره .من رافور نوشتم ۱۷۰ ت پیش پرداخت اون موقع دلار حدود ۶ هزار ت بود الان حدود ۱۵ .هرچی خریده بودم پول از دست نمیزفت حالا هم که انصراف دادم پول را بر نمیگردونند .
    فکر کردید این همون حداد زاده هستش هم اون تغییر کرده هم دولت .
    فقط همه این بد بختیها از اونایی که تو دولت یه شبه تثمیم میگرند و ما را بدبخت کردند

  8. اعدامش میکنن و اموالش مصادره خواهد شد

  9. اونایی که میگن شرکت ایرتویا تخلف کرده چرا بعد ۵۲سال فهمیدن چرا تو هشت سال دفاع مقدس وقتی آقای حداد زاده قطعات تویوتا بهشون میداد نفهمیدن چرا آمبولانس های تویوتایی که داد بهشون نفهمیدن الان چون نتونستن باهاش رقابت کنند. میگن تخلف کرده آقای حداد زاده سلطان قلب ۴۰۰۰کارگر بود که سر سفرش نون میخوردن .

  10. فقط برخی افراد خاص باید ببرند ، هر رقیبی محکوم به اعدامست

  11. با سلام
    تکلیف کسانی که ماشین تویوتا پیش ثبت نام کردن وبهشون ندادن چی میشه

  12. اینم مثل بقیه بعد دو روز ازاد میشه

  13. الان ینی همه مشکلا حل شده>؟؟