طبیعت

5 باور غلط در طبیعت که می‌تواند به زندگی شما پایان دهد (گجت تی وی)

بسیاری از باورهای انسان‌ها در مورد طبیعت صحیح نیست؛ خصوصا زمانی که در موقعیتی خطرناک گرفتار شده باشند. در گجت تی وی این بخش، 5 باور غلط در مورد طبیعت را که می‌تواند پایان‌بخش زندگی شما باشد، بررسی خواهیم کرد.

بدون شک، طبیعت به اندازه هر محیط دیگری می‌تواند خطرناک باشد. تعدادی کمی از افراد، با موقعیت‌های خطرناک آشنایی داشته و در صورت مواجهه با آن می‌توانند درست عمل کنند، در حالی که عموم مردم باورهای نادرستی از مواجهه با برخی از مسائل دارند؛ همچون شرایطی که مار آنها را نیش می‌زند و تصور می‌کنند با مکیدن جای زخم، می‌توانند به سلامت خود کمک کنند. این موضوع در مورد رو به رو شدن با یک خرس بزرگ، پیدا کردن غذا در صورت گم شدن، مشت زدن به کوسه در صورت حمله و رشد خزه روی درختان در جهت شمال نیز صدق می‌کند.

در ویدیوی پیش رو که به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده است، 5 مورد از این باورهای نادرست و روش صحیح مواجهه با شرابط مذکور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این اصطلاح جدید خرس مشکی به جای خرس سیاه خیلی جالب توجه بود / بعضی ها فکر میکنند برای متفاوت بودن باید دنبال جایگزین ها باشند اما این موضوع در حوزه ادبیات و بیولوژی و موارد اینچنینی جواب نمیدهد / ما اصلا” حیوانی بنام خرس مشکی نداریم و این بدعت ها آثار زیانباری خواهد داشت

  2. خوب بود کاربرد داشت

  3. این مشت زدنه تو فیلم توم ریدر انجلینا جولی زد به کوسه