لپ تاپ با نمایشگر خمیده سامسونگ

سامسونگ در حال توسعه یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده است

سامسونگ در حال توسعه یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده است. این خبری است که یکی از مدیران سامسونگ در رویداد Samsung Notebook Flash تایید کرده است.

یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده ، دیوایس جذابیست که گفته می‌شود توسط سامسونگ در دست توسعه است. سامسونگ این خبر را در طول رویداد Samsung Notebook Flash تایید کرد. واضح است که هدف این کمپانی برای نمایشگرهای خمیده فراتر از گوشی های هوشمند است. در حال حاضر نیز سامسونگ مشغول کار بر روی یک گوشی منعطف است که قرار است ماه آینده معرفی شود.

Lee Min-cheol، معاون رئیس بخش بازاریابی کامپیوترهای سامسونگ، روز گذشته اعلام کرد که سامسونگ در حال توسعه این فرم جدید برای لپ تاپ ها است. این بخشی از تلاش‌ها برای نوآوری در محصولات کامپیوتری سامسونگ است و خواسته‌های بازار برای دیوایس‌های قابل حمل را تغییر می‌دهد.

توسعه یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده

به گفته‌ی این معاون اجرایی، نظیر گوشی های هوشمند خمیده، سامسونگ در حال همکاری با سازندگان صفحه نمایش به منظور توسعه لپ تاپ هایی مجهز به نمایشگر خمیده است؛ این دیوایس‌ها نه تنها خم و صاف می‌شوند، بلکه می‌توانند یک ارزش تازه و تجربه کاربری جدیدی را در جهت تغییر تمایلات بازار برای لپ تاپ‌ها به ارمغان بیاورد.

وی اضافه کرده است که سامسونگ هم اکنون در حال ساخت نمایشگرهای AMOLED بزرگ برای لپ تاپ‌ها است. این ایده به منظور ساخت یک تجربه کاربری جدید و یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده است. Lee Min-cheol عنوان نکرده است که چه زمانی می‌توانیم این دیوایس را در بازار ببینیم.

مشتریان می‌خواهند نوت بوک‌های آن‌ها، بدون دخالتی در قابلیت حمل آن‌ها قدرتمند باشد. تمام فرضیه‌ی پشت طراحی این محصول‌ها، حمل کردن دیوایستان به این‌طرف و آن‌طرف است. یک لپ تاپ با نمایشگر خمیده می‌تواند ما را به سطح جدیدی از تجربه‌ها ببرد. شما می‌توانید نمایشگر آن را برای به دست آوردن ابعاد کوچکتری خم کرده و با خود راحت‌تر حمل کنید. سپس در هنگام استفاده نظیر تماشای یک فیلم، مجددا صفحه نمایش را باز کنید.

این ممکن است برای موارد مالتی‌تسکینگ مورد استفاده قرار گیرد. سامسونگ تنها شرکتی نیست که به جز گوشی‌های معمولی، به گوشی‌های هوشمند خمیده نیز فکر می‌کند. لنوو نیز اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک تبلت 13 اینچی با نمایشگری خمیده است. شکی نیست سامسونگ بخواهد برای رقابت با لنوو که از نمایشگرهای شرکت LG Display استفاده می‌کند، اقداماتی انجام دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خدایی گرونه هر چقدم منعطف باشه

  2. عجب گیری داده به خم بودن تو اگه راس میگی یه چیز شفاف بساز مث شیشه چیزی که تو فیلمای علمی تخیلی وجود داره

  3. لپ تاپ خمیده ندیده بودیم که دیدم

  4. لبتابم مگه خم میشه

  5. این دیگه فک کرده هرچی خمیده باشه خوبه ؟؟؟

  6. ناقص میشه روی هم که