گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ در راه است؛ آماده‌سازی 500 هزار دستگاه برای فروش

شواهد و قرائن به نزدیک بودن موعد رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ اشاره دارند. در تازه‌ترین افشاگری، کارشناس یک موسسه تحلیلی-پژوهشی ضمن اشاره به زمان و مکان معرفی این محصول، از فروش 500 هزار واحدی آن در دور نخست عرضه خبر داده است.

طی چند سال گذشته، صنعت گوشی های هوشمند تکامل شگرفی را تجربه کرده است. در مقوله صفحه نمایش محصولات، سال گذشته اسنشال فون با ناچ قطره‌ای شکل خود بدعت‌گذار شد و اندکی پس از آن، شاهد طراحی ناچ استایل آیفون ایکس بودیم. دوربین پاپ آپ گوشی ویوو نکس، ساختار پریسکوپی اوپو فایند ایکس و در تازه‌ترین مورد، طراحی کشویی شیائومی می میکس 3 هم نمونه‌های دیگری از نوآوری‌ در این صنعت به شمار می‌روند. با این حال همچنان هدف اصلی در طراحی گوشی های هوشمند، افزایش نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن‌ها بوده است؛ اما قطعا آینده‌ی این صنعت، رویکردی تازه در ساخت نمایشگر محصولات را می‌طلبد و شاید چاره در گوشی منعطف سامسونگ نهفته باشد.

احتمال رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ در نمایشگاه CES 2019

چند سالی است که خبرهایی را درباره  تولید چنین تلفن هوشمندی می‌شنویم و رندرهای منتسب به آن را در فضای مجازی می‌بینیم؛ ولی به نظر می‌رسد این بار واقعا رونمایی از این محصول انقلابی نزدیک باشد. اخیرا «گائو دونگژن» مدیر بخش ارتباطات موبایل کمپانی کره‌ای، تاکید کرد که گوشی منعطف سامسونگ پیش از رقبا وارد بازار خواهد شد. به این ترتیب یکی از احتمالات، معرفی رسمی این محصول در کنفرانس توسعه دهندگان سان فرانسیسکو است که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد.

از طرفی «لی هوای‌بین» تحلیلگر موسسه HIS، موعد رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ را اوایل سال 2019 و در نمایشگاه CES لاس‌وگاس می‌داند. بر اساس اطلاعاتی که او به دست آورده است، در ابتدا تنها 500 هزار دستگاه از این محصول به فروش خواهد رسید و نه بیشتر؛ آن هم به دلیل قیمت گزافی که دارد.

گوشی منعطف سامسونگ

البته هنوز تکنولوژی گوشی های انعطاف‌پذیر در دوران خردسالی خود به سر می‌برد؛ اما سامسونگ با جدیت به عرصه‌‌ی تولید نمایشگرهای تاشو ورود پیدا کرده است و همین امر، شانس این کمپانی برای تبدیل شدن به اولین سازنده‌ی چنین گوشی هوشمندی را دوچندان می‌کند. گفته می‌‌شود که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ علاوه بر برخورداری از یک نمایشگر خارجی 4.6 اینچی، به یک نمایشگر داخلی تاشو 7.3 اینچی نیز مجهز خواهد بود و در حالت تانشده، ظاهری مشابه تبلت‌ها خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید دید که چطوره ؟؟

  2. خیلی زیاده 500 هزار تا
    مطمعنه که فروش میره؟؟؟

  3. تا دوهفته دیگه باید معرفی شه