نیسان ماکسیما 2019

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می‌شود

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت (Nissan Maxima) با امکانات و تغییرات ظاهری جدید در نمایشگاه خودرو لس‌ آنجلس معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های ایمنی خودرو جدید شرکت نیسان آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان محصول جدید خود را با اعمال تغییرات ظاهری جدید به همراه ارائه امکانات و تجهیزات ایمنی پیشرفته در نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس معرفی می‌کند. در حال حاضر این خودروساز ژاپنی به جزئیات زیادی از محصول جدید خود اشاره نکرده است، اما با تصویری که در سایت‌های خبری منتشر شده می‌توان از قابلیت‌های جدید نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت با خبر شد. در ادامه با مشخصات فنی و ویژگی‌های این خودرو بیشتر آشنا می‌شویم.

نیسان ماکسیما 2019

مشخصات ظاهری نیسان ماکسیما 2019

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان عنوان کرد سپر جلوی این خودرو مجددا طراحی شده و به مه شکن‌های جدید، چراغ‌های جلوی ارتقا یافته با LED‌های یکپارچه مجهز است. البته انتظار می‌رود شرکت نیسان برای بخش عقب خودرو نیز تغییراتی همانند بخش جلویی خودرو اعمال کند و رینگ‌های خودرو با طرح‌های جدیدی ارائه شوند. خودرو نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت با بسته‌ی ایمنی شیلد 360 این برند عرضه خواهد شد که این بسته‌ی ایمنی شامل 6 سیستم ایمنی و کمک‌راننده خواهد بود.

نیسان ماکسیما 2019

مشخصات فنی نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

همه مدل‌های فعلی نیسان ماکسیما جدید به موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر مجهز است و این خودرو می‌تواند قدرتی معادل 300 اسب بخار تولید کند. این موتور فقط با گیربکس CVT ایکس ترونیک همراه است. احتمالا شرکت نیسان قصد دارد در خودرو جدید خود سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی را قرار دهد که می‌تواند به یک نرم‌افزار ارتقا یافته مجهز باشد. در بخش کابین نیز تریم و گزینه‌های رنگی جدیدی استفاده خواهد شد.

معاون شرکت نیسان در آمریکای شمالی عنوان کرده است خودروی ماکسیما همواره فروش خوبی داشته و نقش مهمی در سبد محصولات این شرکت دارد. بر اساس اعلام این شرکت، خودرو نیسان ماکسیما 2019 در ماه دسامبر (آذر ماه 97) برای فروش به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قرمکزش خوشگل تره

  2. به این نیسان ها عادت نداریم