گوشی موبایل شیائومی می میکس 3 - Xiaomi Mi Mix 3

گوشی شیائومی می میکس 3 معرفی شد؛ دوربین سلفی اسلایدی و نمایشگر تمام صفحه

گوشی موبایل شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) همراه با یک نمایشگر تمام صفحه و دوربی نسلفی اسلایدی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی پرچمدار شیائومی می میکس ۳ بیشتر آشنا شوید.

پس از هفته‌ها درز شایعات، اخبار و تیزرهای تبلیغاتی مختلف، گوشی شیائومی می میکس 3 رسما معرفی شد. این پرچمدار جدید از یک اسلایدر مغناطیسی برای دوربین سلفی، سخت افزار داخلی رده بالا و چهار دوربین (دو تا در هر سمت) بهره می‌برد.

مشخصات فنی قیمت شیائومی می میکس 3

گوشی شیائومی می میکس 3 از یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع AMOLED بهره می‌برد که ارائه کننده نسبت ابعاد بسیار بالای 93.4 درصدی و وضوح فول اچ دی پلاس است. قسمت پشتی بر روی یک اسلایدر مغناطیسی نصب شده که در هنگام بالا آمدن دوربین دوگانه 24 + 2 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. سنسور اصلی Sony IMX576 است که به گفته‌ی سازنده از اندازه پیکسل 1.8 میکرونی خود می‌تواند در شرایط نوری ضعیف، عکس‌های شفافی بگیرد. وضوح آن به طور موثر در چنین شرایطی به 6 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی می میکس 3 - Xiaomi Mi Mix 3

دوربین دوگانه دیگری در پشت قرار دارد که متشکل از سنسورهای 12 + 12 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی Sony IMX363 با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرونی و لنزی با دیافراگم f/1.8 است، در حالی که سنسور ثانویه یک سنسور تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و اندازه پیکسل های 1.0 میکرونی است.

گوشی موبایل شیائومی می میکس 3 - Xiaomi Mi Mix 3

می میکس 3 ارائه کننده یک حالت شب (Night Mode) جدید است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایی با اکسپوژر طولانی، چیزی شبیه به آنچه هواوی در اوایل سال ارائه کرد را تهیه کنید. شیائومی حتی یک تصویر تهیه شده با دوربین شیائومی می میکس 3 را در مقابل عکسی با حالت شب هواوی پی 20 پرو قرار داده است که نشان می‌دهد این گوشی به خوبی موفق شده رقیب چینی خودش را شکست دهد.

نمونه تصاویر دوربین

ما در اینجا قابلیت جذاب تشخیص صحنه هوش مصنوعی را می‌بینیم. لی جون مدیرعامل کمپانی شیائومی از قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه‌ای با موسیقی پس زمینه خودکار، به لطف موتور هوش مصنوعی در این گوشی نیز سخن گفته است.

رم 10 گیگابایتی!

در زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 845 را می‌توان یافت که با 6، 8 یا 10 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی همراه است. در اینجا دیگر خبری از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست. شما می‌توانید به لطف یک درگاه USB-C از فناوری شارژ سریع بیسیم 10 وات بهره‌مند شده و به صورت سیمی در حداقل زمان گوشی‌تان را شارژ کنید. گوشی شیائومی می میکس 3 همچنین دارای یک مدل 5G نیز خواهد بود که در سه ماهه نخست سال 2019 عرضه می‌شود. هنوز به جز بازار اروپا، هیچ بازار دیگر قابل عرضه‌ای برای این مدل تایید نشده است.

در انتها باید به حضور رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای و حضور یک دکمه‌ی سخت افزاری در سمت چپ دیوایس برای دسترسی به دستیار مجازی Xiao AI اشاره کرد. این دستیار تنها به زبان چینی سخن می‌گوید و مختص کاربران این کشور تعبیه شده است. پس این سوال به وجود می‌آید که این کلید برای کاربران غیر چینی چه کاربردی خواهد داشت!

قیمت گوشی می میکس 3

این گوشی در سه رنگ سبز (Jade Green)، آبی (Sapphire Blue) و مشکی (Onyx Black) به عرضه درخواهد آمد. قیمت نسخه رم 6/حافظه 128 گیگابایتی آن 474 دلار، نسخه رم 8/حافظه 128 گیگابایتی آن 515 دلار و رم 8/حافظه 256 گیگابایت آن نیز 575 دلار است. تمامی این نسخه‌ها از شارژر بیسیم 10 وات پشتیبانی می‌کنند که همراه با یک کیس محافظ در داخل جعبه گوشی قرار دارد.

نسخه‌ی مجهز به رم 10 گیگابایتی این گوشی نیز Forbidden City نام خواهد داشت و در یک رنگ آبی متفاوت به عرضه درمی‌آید. این نسخه همراه با یک مجسمه‌ی طلایی از یک موجود اسطوره‌ای چینی در داخل جعبه‌اش، به قیمت 720 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نسبت به امکاناتش خیلی قیمتش عالیه..حالا خداییش اگه سامسونگ رم10گیگابایتی یاقابلیت5Gاستفاده میکرد کلی تبلیغو تعریف میکردین ازش..ولی تو این بررسی خیلی ساده ازش سخن میگین..امتیاز بنچمارک دوربینشم با نوت 9مساوی شده…واقعا الان اولین نواوری هارو تو گوشیای چینی میبینیم.
    اگه همین گوشیو رو اپل میساخت نزدیک 1000دلار قیمت میزد

  2. از این به بعد این نوع دوربین و زیاد میبینیم

  3. خیلی قدرتمند وزیباس.ولی با دوربین سلفی کشویی اصلاحال نکردم