پتنت تبلت منعطف سامسونگ

تصویر پتنت تبلت منعطف سامسونگ منتشر شد

پتنت تبلت منعطف سامسونگ توسط سازمان WIPO تایید شد. با توجه به عکس پتنت تبلت انعطاف پذیر سامسونگ، این وسیله را می‌توان هم به داخل و هم به بیرون تا کرد.

خبر تلاش سامسونگ برای توسعه یک گوشی منعطف چیز تازه‌ای نیست و همه می‌دانیم این گوشی تا انتهای سال جاری یا نهایتا سال 2019 معرفی خواهد شد. آن چه هیجان‌آور است، تصویر پتنت تبلت منعطف سامسونگ محسوب می‌شود که به تازگی منتشر شده است. دلیل خاص بودن تبلت انعطاف پذیر سامسونگ، قابلیت تا شدن آن به داخل یا به بیرون است، در حالی که گجت‌های منعطف اغلب فقط می‌توانند در یکی از این جهات تا شوند.

عکس پتنت تبلت منعطف سامسونگ

پتنت تبلت منعطف سامسونگ

این پتنت در فروردیت سال جاری توسط سامسونگ در WIPO به ثبت شد و در ماه جاری میلادی به تایید رسید. در توضیح این محصول عبارت “Display Device” ذکر شده و گفته می‌شود گجت، رابط کاربریش را بر اساس جهت قرارگیری در دست کاربر و یا میزان تا شدن آن، بهینه‌سازی می‌کند. هر دو انتهای پنل منعطف دارای آلیاژ آلومینیوم – منیزیم هستند که احتمالا با استفاده از یک نوع آهنربا به یکدیگر چسبیده‌اند.

سامسونگ چند ماه پیش و در جریان نمایشگاه SID Display سال جاری، پنل او ال ای دی 14 اینچی دارای قابلیت رول شدن خود را رونمایی کرد. با توجه به تایید شدن پتنت تبلت منعطف سامسونگ بعید نیست در سال آینده تبلت انعطاف پذیر این شرکت نیز در کنار گوشی هوشمند منعطف آن رونمایی شود.