نمونه اولیه ایسوس زنفون 6

تصاویر سه نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 با طراحی متفاوت منتشر شد

تصاویری از سه نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 (Asus ZenFone 6) به تازگی منتشر شده است. این محصولات طراحی خاصی داشته و در پنل پشتی یک نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 دوربین سه گانه دیده می‌شود.

ایسوس در بازار کامپیوتر، ششمین شرکت بزرگ دنیا محسوب می‌شود، اما در بازار موبایل چندان محبوب نبوده و سهم بسیار کمی در اختیار آن است. با این حال، تا امروز محصولات بسیار خوبی از این شرکت شاهد بوده و محصولات سری زنفون، توان ایسوس در زمینه ساخت گوشی های هوشمند با همان کیفیت کامپیوترها و لپ تاپ‌های آن‌ را نشان داده‌اند. به تازگی تصاویری از سه نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 به عنوان خانواده گوشی های هوشمند ایسوس در سال 2019 منتشر شده است.

بر روی نمایشگر یک نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 که اکنون نمی‌توان به طور دقیق گفت به کدام مدل این خانواده تعلق دارد، یک حفره دیده می‌شود که یادآور گوشی مفهومی سامسونگ گلکسی A8s است! تصویر مفهومی این گوشی چند روز پیش منتشر شد و در آن، وجود حفره‌‌ای بر روی صفحه نمایش برایمان بسیار جالب بود.

این مدل که حفره آن در گوشه بالا و سمت چپ واقع شده است، حاشیه‌های بسیار کمی در بالا و پایین صفحه نمایش داشته و از یک دوربین دوگانه دارای ساختار عمودی بهره می‌برد. خوشبختانه درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری همچنان حضور دارد.

نمونه اولیه ایسوس زنفون 6

در دومین نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 که همچنان مدل دقیقش مشخص نیست، طراحی دلچسبی دیده نمی‌شود. با این حال، قرارگیری یک ناچ به شکل دایره‌ای کوچک در میانه متمایل به سمت راست بالاترین بخش نمایشگر، چهره خاصی به گوشی بخشیده است. همانند حفره‌ای که در بالای نخستین نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 قرار داشت، اینجا نیز محل قرارگیری دوربین سلفی است. این مدل از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد.

نمونه اولیه ایسوس زنفون 6

نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 با دوربین سه گانه

زیباترین و جذاب‌ترین نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 در پنل پشتی خود دارای دوربین سه گانه بوده و پنل جلویی آن با وجود داشتن ناچ، به زیبایی طراحی شده است.

نمونه اولیه ایسوس زنفون 6

همانند هر نمونه اولیه دیگر، هیچ تضمینی برای تبدیل شدن این سه نمونه اولیه ایسوس زنفون 6 به محصولات تجاری وجود ندارد، اما اگر بخواهیم یکی از آن‌ها را از ایسوس طلب کنیم، درخواست داریم مدل سوم مجهز به دوربین سه گانه را حتما به همین شیوه طراحی و سپس عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. گوشیای خوبی میزنه حیف که تو بازار کمیابه

  2. طراحی ها شبیه هم شده

  3. فوق العادس الان دیگه گوشی با کیفیتی مثل سری زنفون ایسوس پیدا نمیشه

  4. طراحیش و دوست دارم