گلکسی S10 سامسونگ

گلکسی S10 سامسونگ با نمایشگر واقعا بدون حاشیه از راه می‌رسد

گلکسی S10 سامسونگ احتمالا با نمایشگری با نسبت صفحه به بدنه 100 درصدی تولید خواهد شد. اطلاعات لو رفته از یک به‌روزرسانی جدید برای گلکسی نوت 9، مهر تاییدی بر این اطلاعات است.

به تازگی برخی افراد با تکیه بر اطلاعات موجود در نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9، از تجهیز گلکسی S10 سامسونگ به صفحه نمایشی واقعا بدون حاشیه خبر داده‌اند. ویژگی جدید “Night Theme” در این به‌روزرسانی حاوی انیمیشنی است که در آن، موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه نمایش داده می‌شود. تا به امروز، ما چنین موبایلی را از سوی سامسونگ ندیده بودیم؛ بنابراین می‌توان گفت گوشی نمایش داده شده در این انیمیشن، احتمالا گلکسی اس 10 خواهد بود.

افشاکننده این خبر یعنی Ice Universe هم در صفحه شخصی خود در توییتر، تولید پرچمدار بعدی سامسونگ با این زبان طراحی را تایید کرده است. لبه بالایی صفحه که معمولا ضخامت بیشتری داشته و میزبان اسپیکر و سنسورهای مختلف است نیز احتمالا وجود نخواهد داشت.

گلکسی S10 سامسونگ

در همین حال، یکی از اعضای انجمن XDA Developpers با نام “Max Weinbach” نیز با انتشار یک عکس می‌گوید سامسونگ در نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9، در حال نمایش زبان طراحی بدون حاشیه جدید خود برای گلکسی اس 10 است:

اگر کسی [به چیزی] غیر از این فکر کند، من یادآوری می‌کنم که بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7، گلکسی اس 8 را نشان می‌داد و بتای اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 نیز گلکسی اس 9 را نشان می‌داد؛ بنابراین، معنی می‌دهد اگر بتای اندروید پای برای گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9، طراحی گلکسی اس 10 را نشان دهد.

این اخبار با شایعاتی که طی چند ماه اخیر منتشر شده‌اند نیز هم‌خوانی دارند. ظاهرا سامسونگ در حال تدارک موبایلی با صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه است. مطابق با آخرین اطلاعات، کره‌ای‌ها قصد دارند دوربین سلفی را در یک حفره کوچک زیر صفحه نمایش لمسی دستگاه مخفی کنند. این در حالی‌ست که آیکون پیداشده در بتای اندروید 9 پای، عکس این اطلاعات را نشان می‌دهد.

احتمالا گلکسی S10 سامسونگ در کنگره بین المللی موبایل 2019 پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کی میاد فقط بری تو فروشگاه ها نگاش کنی دیگه نمیشه خریدش

  2. هنوز مونده برندی بتونه برای سامسونگ زنگ خطر باشه

  3. مگ نمایشگرا قبلیش الکی کم حاشیه بودن ک این واقعا بی حاشیس؟

  4. خیلی جالبه دوربین دوم درون صفحه باشه
    موقع مکالمه تصویری وقتی به صورت طرف نگاه میکنی،دقیقا به چشماشم نگاه میکنی