نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل

نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل منتشر شد

نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل (Apple iPhone XR) منتشر شد. این گوشی که با نام آیفون 10 آر نیز شناخته می‌شود، ارزانترین گوشی سال 2018 اپل است.

گرچه اپل به تازگی گوشی های خانواده آیفون را با چند مدل جدید به‌روز کرده است، اما بیشترین صحبت‌ها درباره ارزان‌ترین مدل این خانواده،‌ گوشی آیفون XR می‌شود. قیمت این محصول نسبت به دو مدل دیگر ارزان‌تر است و با قیمت پایه 729 دلاری به فورش می‌رسد تا کسانی که توانایی خرید آیفون XS و XS Max را ندارند بتوانند به سمت خرید آن بیایند. یکی از دلایل مهم این ارزانی، نمایشگر ال سی دی آن است؛ اما از نظر پردازنده با دو مدل دیگر یکسان است. پس می‌تواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. امروز نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل به انتشار رسید که حاوی نکات جالب توجهی است.

نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل

نخستین نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر اپل

به نقل از Macworld، نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر مشابه دو مدل ایکس اس و ایکس اس مکس است و تفاوت اندکی بین آن‌ها وجود دارد. از نظر عملکرد پردازشگر گرافیکی، این گوشی حتی بهتر از دو برادر گران قیمت‌تر خود نیز ظاهر شده است که بسی جای تأمل دارد. به این نکته توجه داشته باشید که وضوح نمایشگر این گوشی چندان زیاد نیست. وضوح کم، می‌تواند پردازشگر گرافیکی موجود در تراشه‌ی A12 Bionic را به ارائه تعداد فریم سریع‌تری تشویق کند.

دومین دلیل اینکه وضوح نمایشگر 1792 در 828 پیکسلی آیفون 10 آر، اجازه می‌دهد عمر باتری این گوشی 19 دقیقه بیشتر از آیفون 10 اس مکس بوده و 1 ساعت، بیشتر از آیفون ایکس اس عمر کند. همین دلایل احتمالا باعث خواهد شد تا این گوشی، یکی از بهترین محصولات در طول تاریخ فعالیت اپل در حوزه موبایلی باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، نتایج بنچمارک آیفون ایکس آر بسیار مشابه با دو نسخه‌ی گران‌تر و قدرتمندتر ایکس اس و ایکس اس مکس هستند. به نظر می‌رسد آیفون با این گوشی هدف بزرگی در سر دارد.