مدیر سابق پالم شرکت اچ پی را ترک کرد

 

 
ماجرای خرید شرکت پالم و اتفاق های ادامه خرید ناموفق ۱.۲ میلیاردی اچ پی به مرحله تازه ای رسیده است. بعد از خبر ارایه سیستم عامل وب او اس به صورت باز متن در ماه سپتامبر، دقایقی پیش جان روبینستین مدیر عامل سابق پالم که هم اکنون در اچ پی مشغول به کار بود اعلام کرد که این شرکت را ترک خواهد کرد.
 
او گفته که این جدایی بعد از اتمام ۲۴ ماه قرارداد همکاری است که پس از خرید پالم توسط اچ پی بسته شده و سخنگوی اچ پی هم این خبر را تایید کرده است.
 
جان روبینستین در گذشته عضو تیم سخت افزاری شرکت NeXT بود و سپس به اپل پیوست. او در توسعه iMAC و PowerMac در سال های قدیم اپل و سپس iPod که اقتصاد این شرکت را تکان داد، نقش مهمی داشت و در سال ۲۰۰۶ پس از بازنشستگی از اپل، به شرکت پالم پیوست و Palm Pre و WebOS را پایه ریزی کرد. در سال ۲۰۰۹ او به مدیرعاملی این شرکت رسید و یک سال بعد شرکت اچ پی، پالم را با قیمت ۱.۲ میلیارد دلار خرید.
 
چند ماه بعد، اچ پی او را به بخش دیگری منتقل کرد که به نظر می رسد نتیجه آن را حالا می بینیم. جدایی او از شرکت اچ پی. حالا اچ پی یکی از مدیران مهم خودش را از دست داده و سیستم عامل WebOS باید با پدر خودش خداحافظی کند. البته هنوز نمی دانیم او را به زودی در چه شرکتی با چه ایده های جدیدی خواهیم دید؟ 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*