شایعات جدید در خصوص عرضه آیفون 5 در تابستان

 

 
مدت ها است که در خصوص آیفون بعدی اپل شایعات و اخبار متناقض فراوانی شنیده می شود و هر روز تاریخ ارائه جدید، و سخت افزارهای متفاونی برای آن ذکر می شود. جدیدا هم دوباره اخبار تایید نشده ای به گوش می رسد که اپل احتمال دارد آیفون 5 را در اوایل تابستان جاری معرفی کند.
 
مدل های مختلف آیفون معمولا در ماه ژوئن معرفی می شده اند و تنها آیفون 4S بوده که این روال را کنار گذاشته و در اکتبر ۲۰۱۱ عرضه گردید. حال باید صبر کرده و ببینیم آیا اپل قصد دارد دوباره به همان ماه دوست داشتنی اش برای آیفون ها برگردد!
 
9to5Mac در گزارشی از قول یک منبع در فاکسکان می گوید که آیفون بعدی اپل هم اکنون آماده تولید است و تعداد معدودی از آن با پیکربندی های متفاوت در کارخانه تحت بررسی هستند. این منبع خبری می گوید که همه این آیفون 5ها در برخی مشخصات با یکدیگر مشترک هستند: صفحه نمایش آنها ۴ اینچ یا بزرگتر بوده و ابعاد متناسب، اما بلندتر و عریض تری دارند. و هیچ کدام شبیه آیفون 4 یا 4S نیستند.
 
البته جان گرابر از سایت Daring Fireball نظر دیگری در این خصوص دارد و می گوید:« بلندتر و عریض تر؟ مزخرفه! من می توانم ببینم که اپل صفحه نمایش بزرگتری را بر روی همین اندازه فعلی سوار کند. به نظر نمی رسد که آنها قصد داشته باشند سراغ دستگاهی بزرگتر از این اندازه بروند. »
 
البته صحبت درباره اندازه آیفون و مقایسه آن با دیگر اسمارت فون ها همیشه بحث بر انگیز بوده است. برخی معتقدند که ۳.۵ اینچ بهترین اندازه ممکن برای یک اسمارت فون است، که هم قابلیت حمل مناسبی دارد و هم به راحتی قابل مشاهده است. اما گروهی هم اندازه ۴.۳ اینچی اغلب تلفن های هوشمند اندرویدی را می پسندند و آن را بهترین اندازه برای اپلیکیشن ها، بازی ها و مرور اینترنت می دانند. حال باید تا زمان عرضه آیفون (که می تواند ژوئن، اکتبر یا هر ماه دیگری باشد) منتظر بمانیم و ببینیم طراحان و مدیران اپل در خصوص این موضوع چه نظری دارند.
 
به نظر شما اپل همان اندازه قبلی را حفظ کرده و صفحه نمایش را کمی بزرگتر می کند؟ یا اینکه با افزایش طول و عرض آیفون، سراغ صفحه نمایش های معمول اندرویدی رفته و آیفون 5 بزرگتر از ۴ اینچ خواهد بود؟ 
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*