تبلت هواوی M5 Youth Edition

تبلت هواوی M5 Youth Edition با قیمت زیر 300 دلار معرفی شد

تبلت هواوی M5 Youth Edition معرفی شد. تبلت جدید هواوی، به هوش مصنوعی مجهز بوده و از فرامین صوتی پشتیبانی می‌کند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت تبلت هواوی ام 5 بیشتر آشنا شوید.

شرکت هواوی روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بود که در خلال برگزاری آن از یک لپ تاپ جدید به نام هواوی میت بوک 13 اینچی به همراه یک تبلت جدید به نام هواوی M5 Youth Edition پرده برداشت.

تبلت هواوی M5 Youth Edition

تبلت هواوی M5 Youth Edition به یک نمایشگر 10.1 اینچی فول اچ دی مجهز است و یک دوربین سلفی HD نیز بر روی قاب جلویی آن جای خوش کرده است. درست پایین نمایشگر یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. آن همچنین به یک قلم M-Pen lite با پشتیبانی از 2048 نقطه‌ی حساس مجهز است. از نظر پیکربندی، هواوی M5 Youth Edition از یک پردازنده 8 هسته‌ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قدرت می‌گیرد. این تبلت از رابط کاربری EMUI 8.0 برخوردار است و به یک اسلات برای کارت میکرو اس دی و سیم کارت نانو مجهز است.

تبلت اندرویدی جدید هواوی از یک باتری غول پیکر 7500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که می‌تواند 13 ساعت تماشای ویدیوهای 1080P را به ارمغان بیاورد. این تبلت از شارژ سریع 9V/2A‌ پشیبانی می‌کند و در کمتر از 3 ساعت باتری آن به شارژ کامل می‌رسد. شما می‌توانید از این شارژر به عنوان یک نگهدارنده نیز استفاده کنید.

تبلت هواوی M5 Youth Edition

به گفته‌ی هواوی، ام 5 یک تبلت قدرت گرفته از هوش مصنوعی است. هواوی در اصل یک تبلت هوشمند با قابلیت‌های مختلف صوتی هوشمند ساخته است. هواوی برای نخستین بار از چهار میکروفون در یک تبلت استفاده کرده است که در بازار بی‌همتا است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی از فاصله‌ی 5 متری نیز بتوانند فرامین صوتی را به تبلت اعلام کنند.

قیمت تبلت هواوی M5 Youth Edition

هواوی نسخه‌ی وای فای این تبلت را با قیمت 275 دلار و در رنگ‌های طلایی/خاکستری به فروش می‌رساند. این درحالیست که نسخه‌ی 4G LTE آن با قیمت 303 دلار و تنها در رنگ طلایی به عرضه خواهد رسید.