هواوی میت بوک 13 اینچی

هواوی میت بوک 13 اینچی با NFC و اسکنر اثر انگشت معرفی شد

لپ تاپ هواوی میت بوک 13 اینچی (Huawei MateBook 13-inch) معرفی شد. لپ تاپ جدید هواوی به NFC و اسکنر اثر انگشت مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این لپ تاپ آشنا شوید.

شرکت هواوی روز گذشته طی یک رویداد خبری ویژه از یک تبلت جدید به نام M5 Youth Edition و لپ تاپ هواوی میت بوک 13 اینچی پرده برداری کرد. خبر خوب اینکه لپ تاپ جدید هواوی از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه با میت بوک ایکس پرو که ماه فوریه معرفی شد، هوای میت بوک 13 اینچی به یک نمایشگر لمسی با وضوح 2160×1440 پیکسل و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 88 درصدی تجهیز شده است. حاشیه‌های چپ و راست این نمایشگر 4.4 میلی‌متری است. آن از نسبت 3:2 برخوردار است، پشتیبانی 100 درصدی از فضای رنگ sRGB داشته و مقدار روشنایی 300 نیت را ارائه می‌کند.

هواوی میت بوک 13 اینچی

ضخامت هواوی میت بوک 13 اینچی تنها 14.9 اینچ است و وزن آن نیز 1.28 کیلوگرم است. لپ تاپ جدید هواوی 6 درصد کوچک‌تر و سبک‌تر از میت بوک ایکس پرو است. شما می‌توانید این دیوایس را در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و رزگلد خریداری کنید. نکته‌ی مهم، تجهیز میت بوک جدید هواوی به فناوری NFC است. محل شناسایی NFC در سمت راست این دیوایس قرار گرفته است. کاربران می‌توانند همراه با گوشی‌های مجهز به NFC، سبا سرعت 30 مگابایت بر ثانیه به انتقال فایل بین دو دستگاه بپردازند. یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر کلید پاور جای خوش کرده است.

مشخصات فنی هواوی میت بوک 13 اینچی

هواوی میت بوک 13 اینچی در دو نسخه‌ی مجهز به پردازنده نسل هشتمی Intel Core i5-826U با گرافیک UHD620 و Core i5-8560U با گرافیک NVIDIA MX150 عرضه خواهد شد. هر دو مدل به یک رم 8 گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایتی SSD و باتری 42 وات ساعتی مجهز هستند. این لپ تاپ همچنین از فناوری Shark Fin Fan 2.0 نیز بهره می‌برد که شامل فن دوگانه و دو ماژول خنک کننده است که می‌تواند در سرعت 8000RPM فعالیت کند. در سمت چپ دیوایس یک درگاه USB-C قرار دارد، در حالی که سمت راست آن یک درگاه USB-C دیگر با یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد.

هواوی میت بوک 13 اینچی

هواوی هنوز قیمت این لپ تاپ را تایید نکرده است، اما فروش آن از ماه دسامبر (آذر، دی ماه) آغاز خواهد شد. در حال حاضر میت بوک ایکس پرو با قیمت 1155 دلار در چین به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به این میگن مک بوک

  2. همین رنگارو داره؟