سوني و معرفي اولترابوک هاي فوق سبک سري VAIO Pro

سونی چندی پیش تصمیم گرفت تولید لپ تاپ های فوق نازک و بسیار سبک سری Z خود را متوقف کند. اما به نظر می رسد طرفداران این اولترابوک ها اکنون جایگزینی برای این محصولات پیدا کرده اند. امروز سونی در کامپیوتکس دو پرچمدار اولترابوک های فوق سبک خود را رونمایی کرد.

اولترابوک های VAIO Pro 11 و Pro 13 با وزن ۸۷۰ و ۱۰۶۱ گرم از لپ تاپ های سری Z هم سبک ترند و در حقیقت می توان آنها را سبکترین اولترابوک های صفحه لمسی دانست که سونی تا کنون ساخته است. این لپ تاپ ها همچنین عمر باتری بیشتری هم دارند. به لطف ورق های نوری باتری که وعده داده شده بود، مدل ۱۱ اینچی تا ۱۴ ساعت و مدل ۱۳ اینچی تا ۱۳ ساعت شما را همراهی می کنند.

گالری تصاویر اولترابوک Sony VAIO Pro 11 :

{photo}92/03/15/sony-vaio-pro-11{/photo}

این اولترابوک ها سریعتر هم شده اند، هر دو لپ تاپ از پردازنده های هاسول اینتل بهره می برند. شما می توانید آنها را با پردازنده Core i5 یا i7 انتخاب کنید و نمایشگر آنها هم 1080p IPS است. این لپ تاپ ها به طور کامل از فیبر کربن تولید شده اند. از امکانات آنها می توان به NFC، نور پس زمینه صفحه کلید و وب کم Exmor اشاره کرد.

گالری تصاویر اولترابوک Sony VAIO Pro 13 :

{photo}92/03/15/sony-vaio-pro-13{/photo}

البته در این اولترابوک ها همانند سری Z، دیگر خبری از درایو نوری و کارت گرافیک جداگانه نیست. البته از نظر قیمت هم این لپ تاپ ها بسیار به صرفه تر از سری Z هستند. مدل ۱۱ اینچی حداقل ۱۱۵۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت و مدل ۱۳ اینچی از ۱۲۵۰ دلار آغاز می شود. زمان فروش این اولترابوک ها هم ۱۹ خرداد اعلام شده است.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*