سوني اولترابوک کشويي VAIO Duo 13 را معرفي نمود

امروز صبح سونی چند لپ تاپ جدید را معرفی کرد که در بین آنها نسخه 13 اینچی Vaio Duo نیز به چشم می‌خورد. این لپ تاپ از همان طراحی کشویی سونی که پیش از این در نسخه 11 اینچی Duo 11 شاهد آن بودیم، بهره می‌برد و صفحه کلید فیزیکی آن به قسمت پشت صفحه نمایش جمع می‌شود تا کاربر به راحتی قادر به استفاده از آن به عنوان تبلت نیز باشد. در Duo 13 ترک‌پد اضافه شده و امکان استفاده از قلم دیجیتایزر نیز میسر شده است.

صفحه نمایش Duo 13 از فناوری TRILUMINOS سونی پشتیبانی می‌کند. این فناوری برای نمایش دقیق و طبیعی رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری دیگری که کمپانی ژاپنی تولید کننده این لپ تاپ در آن بکار گرفته، X-Reality است که با آنالیز محتوا و افزایش پیکسل‌هایی که از دست رفته‌اند، کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین از فناوری ClearAudio+ سونی برای ارتقاء سطح کیفی صدای در حال پخش، پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش ابزار تبدیل شدنی Duo 13 مجهز به پنل OptiContrast است که حساسیت لازم برای یادداشت برداری یا نقشه کشی و نقاشی را به کمک قلم، ایجاد می‌کند. پس اگر قصد دارید از قلم دیجیتایزر در لپ تاپ خود استفاده کنید احتمالا Duo 13 می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این کار باشد.

{photo}92/03/15/sony-VAIO-Duo-13-1{/photo}

Duo 13 حتی زمانی که در حالت استندبای قرار دارد باز هم قادر است تا ایمیل، پیام‌ها یا دیگر محتوای مورد نظر کاربر را بروز نماید. کاربر حتی می‌تواند تعیین کند که بروز رسانی‌های نرم افزاری نیز در حالت استندبای انجام شوند.

سونی ادعا کرده که طول عمر باتری Duo 13 یک روز است یعنی بدون نیاز به شارژ باتری قادر خواهید بود از آن به مدت یک روز کاری استفاده کنید.

Duo 13 مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچ با رزولوشن 1080p است و حدود 1.95 سانتی متر ضخامت دارد. لولای پشت دستگاه هر چند ظریف و باریک است، اما کاملا مقاوم و مستحکم ساخته شده و نیازی به نگرانی برای شکسته شدن آن وجود ندارد.

{photo}92/03/15/sony-VAIO-Duo-13{/photo}

از جمله مشخصات فنی Duo 13 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، پردازنده i5 از خانواده Haswell، گرافیک یکپارچه شده با پردازنده، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و یک باتری 6320 میلی آمپرساعتی که بنا به ادعای سونی 15 ساعت دوام می‌آورد.

قیمت Vaio Duo حدود 1400 دلار تعیین شده و این محصول قرار است در رنگ‌های مشکی کربنی و سفید کربنی از هفته آینده راهی بازار شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*