بررسی تخصصی مدیا هاب اندرویدی MINIX NEO X8-H

MINIX NEO X8-H ، آخرین و جدیدترین محصول از سری مدیا هاب های اندرویدی MINIX NEO است که دنیای شگفت انگیز اندروید را به تلویزیون غیر هوشمند شما می آورد.در این مطلب به معرفی و بررسی این محصول جالب می پردازیم ، با گجت نیوز همراه باشید.

اگر تا امروز چیزی درباره مدیا هاب های اندرویدی نشنیده اید و اطلاعاتی درباره آنها ندارید ، پیشنهاد میکنم حتما مطلب معرفی مدیا هاب های اندرویدی MINIX NEO را مطالعه فرمایید.اما به طور خلاصه مدیاهاب های اندرویدی MINIX  : اندروید ، اینترنت ، پخش ویدیو با کیفیت 4K، بازی ، تماس ویدیویی و بسیاری امکانات دیگر را به تلویزیون معمولی شما می آورد.در ادامه به معرفی مدیا هاب اندرویدی MINIX NEO X8-H و همچنین برخی لوازم جانبی آن می پردازیم.

DSC00495

ویدیوی بررسی کامل مدیا هاب اندرویدی MINIX NEO X8-H :

دانلود ویدیو

ویژگی ها ی مدیا هاب اندرویدی MINIX NEO X8-H :

  • جدیدترین نسخه اندروید Kitkat 4.4
  • سخت افزار فوق العاده قدرتمند ( CPU چهار هسته ای / GPU هشت هسته ای / 2GB رم / حافظه 16GB )
  • دسترسی کامل به Google Play Store (اندروید مارکت) برای دریافت نرم افزارها و بازی های روز
  • پخش تمامی فایل های تصویری با کیفیت خارق العاده 4K ULTRA HD 
  • کنسول گیم حرفه ای و عالی برای انجام تمامی بازی های حجیم HD و 3D اندرویدی
  • ساپورت WiFi Display (Miracast)
  • ساپورت WiFi 802.11b/g/n (2.4 GHz / 5 GHz), Bluetooth 4.0  
  • پورت های ارتباطی  HDMI 1.4b / 3x USB 2.0 port / 100 Mbit LAN / S/PDIF
  • داری مدیاپلیر قدرتمند XBMC MINIX (Gotham) Edition
  • قابلیت کنترل بوسیله اسمارت فون ها

NEO-8-H-1پخش فیلم های 4K 2K UHD

NEO X8-H پخش ویدئو 4K 2K UHD را ارائه می دهد ، که تصویری واضح تر و بهتر را به دنبال تماشای محتوای رسانه ای بر روی صفحه نمایش بزرگتر نشان می دهد. قابلیت پخش ویدئو 4K 2K UHD به معنی لبه ها و عمق بهتر است، و یک تصویر دقیق تر و تجربه مشاهده برتر را برای کاربران MINIX فراهم می آورد.

NEO-8-H-2CPU چهار هسته ای Cortex A9r4

NEO X8-H مجهز به یک پردازنده A9r4 چهار هسته ای Cortex ARM می باشد، که سطح استثنایی از عملکرد و کاربری قوی را ارائه می کند. این یکی از اولین مدیا هاب های 4K برای اندروید ™ است که برای اتصال مداوم طراحی شده و زمانی که استفاده نمی شود در حالت Stand By قرار می گیرد. نیازی نیست NEO X8 را خاموش کنید، حفاظت سیستم کنترل مدیریت حرارتی درونی استثنائی ARM CPU چهار هسته ای در برابر هر گونه مسائل حرارت، به مشتریان آرامش ذهنی ارائه می کند تا دستگاه خود را بر روی 24/7/365 قرار دهند.

NEO-8-H-3GPU قدرتمند هشت هسته ای Mali-450

پردازنده گرافیکی قدرتمند هشت هسته ای Mali-450 عملکرد گرافیکی را در سطوح جدید NEO X8-H دارد، و عملکرد نسل قبلی خود را دوبرابر می سازد، Mali-450 GPU بر روی به حداکثر رساندن کارایی پردازش، برای اطمینان از ارائه کیفیت تصویر عالی NEO X8-H و یک تجربه گرافیک عالی متمرکز شده است. NEO X8-H می تواند تمام بازی های اندروید™ خصوصا بازی های HD و بسیار سنگین را به آسانی اجرا و ارائه کند که واقعا یک دستگاه کامل برای هر فردیست که علاقمند به بازی های اندروید™ است.

نگاهی نزدیک به مدیا هاب اندرویدی MINIX NEO X8-H :

NEO-8-H-4دو باند Wi-Fi 802.11n

بر خلاف آنتن تک باند معمولی، آنتن خارجی منحصر به فرد NEO X8-H استفاده از هر دو دامنه فرکانس 2.4GHz و 5.8GHz را ارائه می کند. فرکانس 5.8GHz کمتر در معرض تداخل است، و در نتیجه قابلیت اطمینان به مراتب برتر و با ثبات تری را ارائه می دهد، که مناسب برای کسانی است که مایل به پخش محتوای رسانه ای FULL HD خود بر روی NEO X8-H می باشند.

NEO-8-H-516GB eMMC

در حالی که مدیا هاب های قبلی MINIX  فلش NAND را ارائه داده اند، NEO X8-H از حافظه eMMC کنترل کننده چند رسانه ای درونی استفاده می کند. استفاده از حافظه eMMC مجموعه ای از منافع را از لحاظ کارایی، امنیت و قابلیت اطمینان، و در نهایت یک تجربه کاربری نهایی غنی تر ارائه می کند. شما می توانید مطمئن باشید که محتوای رسانه ای شما با سیستم مدیریت برق و کنترل کننده فلش مموری ، با اطمینان در NEO X8-H ذخیره می شود.

NEO-8-H-6اندروید ™ 4.4 KitKat

NEO X8-H به صورت از پیش نصب شده با اندروید ™ 4.4 KitKat می آید، که مجموعه ای از ویژگی های بروزشده و دیگر ویژگی هایی را ارائه می دهد که در نسخه های قبلی سیستم عامل اندروید ™ موجود نمی باشد. NEO X8-H استفاده کاملی از مدیریت بهبود یافته ی حافظه اندروید ™ 4.4 با مدیریت چندکاره بهتر در زمانی که کاربران به سهولت برنامه های کاربردی را تغییر می دهند می کند.

NEO-8-H-7نخستین 4K XBMC جهان بر روی اندروید

XBMC دستگاه پخش چند رسانه ای است که اجازه می دهد کاربران بیشتر ویدئوها، موسیقی، مانند پادکست های اینترنت، و تمام فایل های رسانه ای دیجیتال معمول از رسانه های ذخیره شبکه ای را پخش کرده و تماشا کنند. نسخه XBMC MINIX Gotham به صورت از پیش نصب شده با پشتیبانی رمزگشایی (decoding) کامل سخت افزاری بر روی Neo X8-H وجود دارد. این نسخه منحصر به فرد اولین 4K XBMC جهان را بر روی Android ™ ارائه می دهد.

جدول مشخصات کامل فنی MINIX NEO X8-H :

MINIX-NEO-X8-H-spec

Minix NT1 (1)

اما کمپانی MINIX برخی لوازم جانبی جالب را هم برای مدیا هاب های خود عرضه کرده که از جمله این محصولات می توان به هدست بلوتوث Minix NT1 و یک ریموت کنترل جادویی با نام MINIX NEO A2 اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لوازم جانبی به وب سایت نمایندگی رسمی MINIX در ایران مراجعه فرمایید.

نگاهی نزدیک به ریموت کنترل جادویی MINIX NEO A2 :

نگاهی نزدیک به هدست بلوتوث Minix NT1 :

جهت سفارش ، اخذ نمایندگی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول ، به وب سایت نمایندگی رسمی MINIX در ایران مراجه فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یا خدا
    عجب چیزه باحالیه