گيگابايت و معرفي 3 اسمارت فون جديد در کامپيوتکس 2013

گيگابايت امسال در کامپيوتکس 2013 انواع اقسام محصولات را معرفي نمود از  انواع اولترابوک ها و تبلت ها گرفته تا لامپ مطالعه مجهز به دی وی دی پلیر!اما اکنون اين کمپاني با معرفي 3 اسمارت فون جديد جنس خود را در کامپيوتکس 2013 جور کرده است.

این شرکت در غرفه کامپیوتکسی خود، سه اسمارت فون Maya، Sierra و Simba را به نمایش گذارد. هر سه اسمارت فون دو سیم کارته و مجهز به نمایشگر IPS، یک گیگابایت رم و اندروید 4.2 هستند. اگر چه هیچ یک از این تلفن های هوشمند را نمی توان جزو گروه محصولات رده بالا و قدرتمند بازار دانست و حتی قوی ترین آنها (سیمبا) از پردازنده دو هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ بهره می برد؛ اما نمایشگر IPS آنها واقعا خیره کننده است و در نور شدید هم زاویه دید بسیار خوبی دارد.

این سه برادر کمی چاق و از جنس پلاستیک هستند، اما به نظر می رسد آخرین عضو خانواده جذاب تر از بقیه باشد. سیرا ۵ اینچی و با ظاهری فلزی است که در نگاه اول به نظر می آید از فلز تولید شده. سیمبا هم ۵ اینچی بوده و ظاهری مایل به سفید دارد، اما کمی براق و از مد افتاده به نظر می رسد. مایا که در این خانواده جزو رده پایین ها محسوب می شود، نمایشگری ۴.۵ اینچی و طراحی بسیار ساده ای دارد.

{photo}92/03/16/Gigabyte-smartphone{/photo}

وقتی هم به درون این اسمارت فون ها نگاهی بیندازیم، می بینیم که سیمبا از یک اسنپدراگون ۴۰۰ بهره می برد، در حالی که دو عضو دیگر خانواده به یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی ۴ هسته ای از MediaTek رضایت داده اند. کیفیت نمایشگر مایا هم QHD است. در حالی که سیرا و سیمبا کیفیت HD را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند. البته هیچ کدام توان عرضه کیفیت 1080p را بر روی نمایشگرشان ندارند.

گیگابایت در خصوص قیمت یا زمان عرضه این اسمارت فون ها هنوز خبری منتشر نکرده است. اما به این نکته اشاره نموده که بازار هدف آنها آسیا و اروپای شرقی خواهد بود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*