مدل اقتصادی گلکسی اس 10

برخی مشخصات فنی مدل اقتصادی گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) حداقل در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. در این مطلب بر اساس اخبار جدید، به بررسی برخی مشخصات فنی مدل اقتصادی گلکسی اس 10 سامسونگ می‌پردازیم.

محصولات سری S سامسونگ پرچمدار محسوب می‌شوند، به همین دلیل برای خرید آن‌ها باید هزینه‌های زیادی را متقبل شوید. سامسونگ سال‌ها قبل، از محصولات این سری یک نسخه ارزان قیمت با پسوند مینی نیز عرضه می‌کرد، اما سال‌ها است دیگر یک گوشی مینی سری S در بازار مشاهده نکرده‌ایم. طبق شایعات فراوان، مدل اقتصادی گلکسی اس 10 همراه با دو مدل دیگر یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس، سال میلادی آینده حتما عرضه خواهد شد.

تراشه قدرتمند مدل اقتصادی گلکسی اس 10

طبق توییت جدید بین گسکین (Ben Geskin)، برخی مشخصات فنی مدل اقتصادی گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شده است. این گوشی برخلاف دو مدل دیگر فاقد نمایشگر منحنی بوده و در آن از صفحه نمایش فلت Infinity-O استفاده شده است. اگرچه این گوشی اقتصادی به شمار می‌رود، اما از یک تراشه پرچمدار قدرت می‌گیرد. البته ممکن است به جای تراشه پرچمدار کوالکام در سال 2019 یعنی اسنپدراگون 8150، در مدل اقتصادی گلکسی اس 10 از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده شود. برای کاربرانی که انتظار وجود یک تراشه میان‌رده را در مدل ارزان قیمت پرچمدار سری S امسال داشتند، این خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

توییت بن گسکین

به عنوان سایر مشخصات فنی مهم این گوشی باید به استفاده دوربین دوگانه، وجود 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به نسخه خریداری شده)، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در لبه کناری بدنه اشاره کرد. سامسونگ پیشتر و در گلکسی ای 7 2018 (اولین گوشی دارای دوربین سه گانه سامسونگ) از این نوع اسکنر اثر انگشت استفاده کرده است.

متاسفانه همانند اپل، سامسونگ نیز تعریف متفاوتی از گوشی اقتصادی در فرهنگ لغات خود دارد، به همین دلیل این گوشی، چیزی بین 650 تا 700 دلار قیمت خواهد داشت! شاید با شنیدن این خبر ترجیح بدهید به جای اسنپدراگون 845، از یک تراشه ضعیف‌تر در مدل اقتصادی گلکسی اس 10 استفاده شود!