خرید از پست های ویدیویی اینستاگرام

خرید از پست های ویدیویی اینستاگرام میسر شد

پس از اضافه شدن قابلیت خرید از طریق استوری ها، خرید از پست های ویدیویی اینستاگرام نیز میسر شد. این قابلیت از صفحات تجاری، فروشگاه اینترنتی کامل‌تری می‌سازد.

کمپانی اینستاگرام روز گذشته با معرفی سه به‌روزرسانی جدید، همچنان به گسترش ویژگی‌های تجاری و خرید اپلیکیشن اینستاگرام ادامه می‌دهد. کاربران به زودی می‌توانند ویدیوهای فروشگاهی را در بخش خوراک اپلیکیشن اینستاگرام ببینند، از پست های ویدیویی اینستاگرام مستقیم خرید کرده و آن‌ها را در قالب یک مجموعه فروشگاهی ذخیره کنند. این قابلیت‌های تازه معرفی شده همگی با هدف شکل دادن یک تجربه خرید بهتر برای کاربران اینستاگرام و همچنین افزایش خرید و فروش از طریق این پلتفرم، توسعه پیدا کرده‌اند.

این مجموعه فروشگاهی جدید در پست‌ها شبیه یک فروشگاه آنلاین است. این پست‌ها همگی در ردیف‌های مرتبی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید از طریق ابزار نشانه گذاری معمولی اینستاگرام این کار را انجام دهید.

خرید از پست های ویدیویی اینستاگرام

فقط پست‌های خاصی در اینستاگرام، پست‌های فروشگاهی هستند. هر نام تجاری که دارای یک صفحه کسب و کار است نمی‌تواند امکان خرید از پست های ویدیویی اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهد. اینستاگرام اخیرا خرید از طریق استوری را در اختیار صفحات تجاری قرار داده است و حالا می‌خواهد به آن‌ها امکان آن را دهد تا بتوانند ویدیوهای فروشگاهی را در بخش خوراک خود قرار دهند. در این ویدیوها، کاربران می‌توانند یا خرید انجام داده یا اطلاعات بیشتری در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنند. برای این کار باید فقط روی آن کلیک کنند.

این دسته از صفحات تجاری همچنین با طراحی نسبتا متفاوت‌تری همراه خواهند شد، پس تمامی پست‌های فروشگاهی آن‌ها توسط یک دکمه‌ی جدید به نام «فروشگاه» (Shop) سازماندهی خواهد شد. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند روی یک صفحه تجاری بیش از پیش به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که همه چیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، حساب کنند.