اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام

اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام برای کاربران تجاری ساخته می‌شود

اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام در دست توسعه است. شرکت تحت امر فیس بوک می‌خواهد یک فروشگاه اینترنتی مستقل با امکانات بی‌شمار را برای کسب و کارها راه اندازی کند.

اینستاگرام در حال کار بر روی یک اپلیکیشن مستقل برای خرید و فروش است. اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام که احتمالا IG Shopping نام خواهد گرفت، به کاربران اجازه‌ی مروری بر کلکسیونی از اجناس مختلف حساب‌های کاربری که آن‌ها را دنبال کرده‌اند می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از همان طریق اقدام به خریداری محصولات مدنظر خود کنند. این خبر توسط دو فرد نزدیک به اینستاگرام به ما گفته شده است و خود شرکت هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده است.

تا زمانی که اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام عرضه نشود نمی‌توانیم به طور دقیق با جزئیات آن آشنا شویم. گفته می‌شود این برنامه هنوز در دست توسعه است و حتی امکان آن وجود دارد که پیش از عرضه حتی این پروژه لغو شود. اما منابع نزدیک به این توسعه می‌گویند که اینستاگرام معتقد است، می‌تواند جایگاه خوبی را در این بخش از صنعت جهان برای خود دست و پا کند.

اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام

بیش از 25 میلیون کسب و کار هم اکنون صاحب حساب کاربری در اینستاگرام است و 2 میلیون آن‌ها نیز شامل تبلیغ کنندگان هستند. 4 کاربر از هر 5 کاربر حداقل یک کسب و کار را فالو کرده‌اند. ساخت یک اپلیکیشن مستقل می‌تواند به شرکت‌ها اجازه دهد تا یک فضای جداگانه برای فعالیت محبوب خود در اینستاگرام دست و پا کنند و فرصت‌های بیشتری را نیز برای درآمدزایی در اختیار داشته باشند.

امکانات بی‌شمار اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام

در طول زمان فیس بوک ممکن است ابزارهای بیشتری برای بازرگانانی که قصد دارند کسب و کار خود را در اینستاگرام دنبال کنند و چالش‌های مستقیمی را با پلتفرم‌های فروشگاهی آنلاین نظیر Shopify داشته باشند، توسعه ببخشد. به طور مثال می‌توان امکاناتی از قبیل گالری‌های عکس قابل خریداری، محتوای متفاوت، پست زمانبندی شده و دیگر سرویس‌ها را در اختیار تجار قرار داد. اپلیکیشن فروشگاهی Shopify شامل تعداد زیادی پلاگین مرتبت با ترویج و مدیریت کسب و کارهای بر پایه اینستاگرام است.

اینستاگرام از نوامبر سال 2016 مشغول آزمایش یک فروشگاه بود و در ماه مارس سال گذشته نیز به طور گسترده‌ای آن را به نمایش گذاشت. کمپانی‌ها می‌توانند پست‌های خود را به محصولات مرتبط با آن‌ها متصل کنند که همین امر به خرید مستقیم از طریق عکس‌ها می‌انجامد. اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش یک قابلیت جدید است که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند مستقیما از طریق استوری‌ها نیز خرید انجام دهند.

اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام تنها موردی نیست که این شرکت در حال توسعه آن است. اینستاگرام به دنبال توسعه یک اپلیکیشن پیام رسان مستقل نیز هست. آن‌ها همچنین چند ماه پیش از IGTV، یک رقیب برای یوتیوب نیز پرده برداری کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینجوری ثروت خودشونو زیاد میکنن