گلکسی اس 10

بهترین محل برای سوراخ دوربین گلکسی اس 10 کجاست؟ (نظرسنجی)

سامسونگ گلکسی اس 10 احتمالا با سوراخی بر روی صفحه برای دوربین سلفی تولید می‌شود. اما کدام‌بخش می‌تواند بهترین محول برای ایجاد حفره‌ای برای دوربین Galaxy S10 باشد؟

سامسونگ اخیرا چهار مدل از نمایشگرهای خود موسوم به Infinity Display را معرفی کرده است: دو مدل با ناچ، یکی با برشی برای دوربین و دیگری بدون هیچ حاشیه‌ای که با نام “New Infinity” شناخته می‌شود. سامسونگ در مورد مدل بدون حاشیه آخر، اطلاعات چندانی را در اختیار ما قرار نداده است، اما می‌توان آن را آینده فناوری در نظر گرفت. پیش از این، به شما نشان داده بودیم که اگر پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین سلفی زیر صفحه ساخته شود، طراحی آن چگونه خواهد بود. در حقیقت، چنین ایده‌ای می‌تواند بهترین طراحی بدون حاشیه برای یک گوشی هوشمند و حذف ناچ باشد. هرچند با توجه به ماهیت فناوری، هیچ چیزی برای همیشه ثابت نیست؛ موضوعی که در مورد موبایل های آینده سامسونگ نیز صدق می‌کند.

به گفته یکی از افشاگرهای مورد اعتماد، ایوان بلس، سامسونگ از نمایشگر جدید “New Infinity” در گلکسی اس 10 استفاده نمی‌کند؛ در عوض، محصول آینده آنها با پنل Infinity-O و یک بریدگی در صفحه برای دوربین سلفی روانه بازار خواهد شد. با در نظر داشتن سابقه عالی این افشاگر در انتشار اطلاعات درست، احتمالا ما باید کمی برای ملاقات با موبایلی با نمایشگر واقعا بدون حاشیه و بدون طراحی اسلایدی، هم‌چنان منتظر باشیم.

گلکسی اس 10

به‌کارگیری پنل Infinity-O آنقدرها هم که تصور می‌کنید، بد نیست. ما پیش‌تر به تفصیل در مورد ناچ‌ها و تبدیل شدن آنها به یکی از ویژگی‌های اصلی سال صحبت کرده بودیم. به همین جهت، درک این موضوع که چرا کاربران از مشاهده یک سوراخ بر روی تلفن هوشمند هزار دلاری خود هیجان‌زده نمی‌شوند، چندان سخت نیست. هرچند، وجود یک برش کوچک‌تر می‌تواند بهتر و معقول‌تر از بخشی بزرگ بر روی صفحه باشد. علاوه بر این، اگر دوربین گلکسی اس 10 هم‌اندازه نسل قبلی باشد، احتمالا فضای زیادی را روی نمایشگر غول‌پیکر این گوشی اشغال نخواهد کرد.

گفته می‌شود گلکسی اس 10 پلاس با دو دوربین سلفی توسعه پیدا می‌کند؛ خبری که اگر صحت داشته باشد، به ایجاد دو برش بزرگتر بر روی صفحه منتهی خواهد شد که با توجه به نمایشگر 6.44 اینچی گلکسی +S10، احتمالا مشکلی پیش روی کاربران نخواهد بود.

گلکسی اس 10

اما این موضوع، خود یک سوال مهم دیگر را مطرح می‌کند: سامسونگ کدام بخش را باید برای تعبیه دوربین سلفی و ایجاد سوراخ در صفحه انتخاب کند؟

تصویری که سامسونگ از پنل Infinity-O خود در خلال کنفرانس SDC 2018 نمایش داد، وجود این حفره را در بخش چپی تایید می‌کرد؛ اما این موضوع، لزوما به معنی عدم تغییر این حفره در محصول نهایی نیست و ممکن است مدیران، بخش‌های دیگر را برای این طراحی استفاده کنند.

از آنجایی که گلکسی اس 10، یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین گوشی های پرچمدار سال 2019 محسوب می‌شود، در نظرسنجی این هفته گجت نیوز تصمیم گرفتیم تا نظر دیدگاه شما را پیرامون این طراحی شویم. آیا آینده از آن دوربین درون صفحه‌ای خواهد بود؟ لطفا ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، علت انتخاب خود را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رضا جوادی(عاشق نی نی)

    بهتر از ایده شما هم هست یه گوشی هست احتمالا قراره به بازار بیاد دکمه اش رو میزنی از بالا دوربین خارج میشه مثل جای رم و سیمکارت و سلفی میگیری ظاهرش هم خراب نمیشه هزینه کمتری هم داره

  2. سمت چپ دماغت بزرگ نمیشه دیگه

  3. مشکل اینجاست با این وضعیت بد اقتصادی به حال ما چه فرقی میکنه

    من تا این سن هنوز یک پرچم دارم نتونستم بخرم یک گوشی رده متوسط سامسونگ دارم

    و مطمئن هستم تا اس 20 هم که بیاد نمیتونم بخرم

  4. این دوربین سلفی هم خدایی معضلی شد واس خودش ،
    یک طرح هم به ذهنم اومد (طرحی در کار نیس ایده مثلااا)
    به نظرم دوربین سلفی اگه در کل حساب کنیم واقعا باعث از ریخت افتادن موبایل میشه
    Full display کجا یه خال هندو کجا …!
    شرکتا میتونن
    یک صفحه نمایش ثانویه در حد ۳ اینچ به صورت شیک و جای مناسب پشت گوشی طراحی کنن !
    اگه پشته گوشی صفحه نمایش طراحی کنن ، البته شیک نه مزخرف … دیگه از سلفی خلاص میشیم ،
    صفحه نمایش اصلی کاملا full میشه ، و موقع سلفی هم با استفاده از پنل پشت گوشی عکس میگیریم ، و منتقل میشه به صفحه نمایش اصلی ! انیمیش ها و ژست حرکتی های جالبی هم جالب از اب در میاد ، یه لحضه فک کنید؟ به خدا خیلی خاص میشه ،
    نظر سنجی هم موافق نبودم اصلا
    هر جور حساب کنیم
    بازم مزاحم صفحه نمایشه واقعا .

    • این ایده انصافا خوبه و کاملتر از ایده منه
      البته خودم هم قبلا با ترفندهایی تقریبا این کارو کردم
      گوشی الجی G4 بنده یه مدت سلفی اش مورد داشت و کار نمی کرد
      البته من خیلی اهل سلفی و اینا نیستم ولی بعضا لازم می شد که با یه آینه کوچولوی مقعر اینکارو آسون می کردم که البته برای عکاسی خوب بود ولی برای مکالمه تصویری کارایی نداشت
      در کل ایده شما به نظرم کاملتر و البته پر هزینه تره

    • ساخته oppo