آپشن های جدید چری تیگو

لیست آپشن های جدید چری تیگو 7 فیس لیفت

شرکت مدیران خودرو، چری تیگو 7 جدید (Chery Tiggo 7) را رونمایی کرد و این خودرو به عنوان گران‌ترین کراس اوور چینی در بازار ایران عرضه می‌شود. در ادامه، آپشن های جدید چری تیگو 7 فیس لیفت را معرفی می‌کنیم.

خودرو چری تیگو 7 بدون شک بهترین محصول این خودروساز چینی محسوب می‌شود. شرکت مدیران خودرو، مدل جدید این کراس اوور بزرگ‌سایز چینی یعنی چری تیگو 7 فیس لیفت را در روز سه شنبه 29 آبان‌ماه 1397 در ایران رونمایی کرد. این نسخه جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی، تغییرات زیادی به خصوص در قسمت کابین داشته و آپشن‌ها و امکانات جدیدی هم در آن قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم آپشن های جدید چری تیگو 7 فیس لیفت را معرفی و بررسی کنیم.

آپشن های جدید چری تیگو 7

مشخصات چری تیگو 7 فیس لیفت

خودرو تیگو 7 به عنوان پرفروش‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین محصول شرکت چری شناخته می‌شود و در بازار ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. نسخه فیس لیفت این خودرو همانند نسخه‌های پیشین به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه خشک اتوماتیک مجهز شده که قادر به تولید قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر است. لازم به ذکر است خودروهایی که از موتور توربوشارژر استفاده می‌کنند از ویژگی‌هایی نظیر افزایش شتاب، رانندگی اسپورت و مصرف سوخت کم بهره می‌برند. در جدول زیر می‌توانید لیست آپشن های جدید چری تیگو 7 فیس لیفت را مشاهده کنید:

جدول آپشن های جدید چری تیگو 7 فیس لیفت

استفاده از چرم باکیفیت جدید قهوه‌ای رنگ در صندلی‌ها
استفاده از فوم نرم باکیفیت در داشبورد به جای فوم خشک
دستگیره مخصوص برای برداشتن زاپاس خودرو
سیستم نگه‌دارنده خودرو در سراشیبی (اتوهلد)
استفاده از فوم نرم برای رو دری‌های جلو
سیستم کنترل سرعت در سراشیبی (DAC)
کنسول دوباره طراحی شده با ارگونومی بالا
پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ تودری‌ها
 انتقال دکمه AVM به روی داشبورد
دو عدد کابل USB سرنشینان عقب
کاور جدید دستگیره‌های درب جلو
چراغ مطالعه برای سرنشینان عقب
چرم‌دوزی باکیفیت روی داشبورد
فضای قرار دادن کارت در کنسول
ارتقای سیستم صوتی خودرو
سیستم ترمز برقی (EPB)
ارتقای صدای موتور خودرو
رینگ‌های 18 اینچی جدید

امکانات رفاهی و ایمنی

چری تیگو 7 فیس لیفت علاوه بر تمام آپشن‌های جدیدی که به آن اضافه شده، از امکانات رفاهی و ایمنی استاندارد نیز بهره می‌برد. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، دوربین 360 درجه، سقف پاناروما، صندلی گرمکن جلو، صندلی برقی جلو و سیستم کنترل پایداری BA ، HHC ، TSC ، ESP اشاره کرد. همچنین محصول جدید مدیران خودرو از 5 سال گارانتی (150 هزار کیلومتر) و 2 سال (6 نوبت) سرویس رایگان بهره می‌برد که این ویژگی، تیگو 7 جدید را نسبت به سایر رقبا در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد.

آپشن های جدید چری تیگو 7

قیمت و شرایط فروش

شرکت مدیران خودرو، چری تیگو 7 فیس لیفت را از تاریخ 30 آبان با شرایط مختلف پیش فروش می‌کند. در دوره اول متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت 219 میلیون و 520 هزار تومان چری تیگو جدید را پس از 120 روز تحویل بگیرند. هنوز قیمت نهایی و قطعی این خودرو اعلام نشده است.

تصاویری از چری تیگو 7 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ماشین عالی هست

  2. سلام .من جک اس ۵ و داداشم تیگو ۷ داره.والا اون از قیافه کیف میکنه و من از راحتی و سرعت و قدرت.ماشین.من از جک اس ۵ ام راضی ترم تا اون از تیگو ۷ ش

  3. کلا ماشین خوبى نیست حالا هی بزک دوزکش کنن و گرونتر بخوان بفروشن حیف پول من داشتم یک سال نشده فروختمش پرشیا سوار بشی بهتر از اینه