گوشی Realme U1

گوشی Realme U1 در تصویری تازه با دوربین دوگانه به نمایش درآمد

برند ریل می (Realme) در حال تدارک مقدمات لازم برای عرضه گوشی Realme U1 به عنوان تازه‌ترین محصول خود است و در همین راستا، تصویر جدیدی از آن بیرون آمده؛ این دستگاه اولین گوشی هوشمندی است که با  تراشه هلیو P70 عرضه خواهد شد.

پیش‌تر مشخص شده بود که ناچ قطره‌ای گوشی Realme U1 ، از دوربین سلفی آن میزبانی می‌کند؛ حالا اما به لطف انتشار تصویر زیر، می‌دانیم که پنل پشتی آن نیز چه شکل و شمایلی خواهد داشت. طراحی این محصول جدید، یادآور گوشی Realme 2 است و همانند آن، یک ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی و حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکل در پنل پشتی دارد. همچنین رنگ صورتی کم‌رنگ دستگاه نیز در تصویر پیداست، که البته می‌توان امید داشت در رنگ‌های زیبای دیگری نیز عرضه شود.

گوشی Realme U1

گوشی Realme U1 در تاریخ هفتم آذر ماه رونمایی خواهد شد

ریل می که اخیرا از کمپانی اوپو (OPPO) جدا و به عنوان یک برند مستقل شناخته شد، جایزه بهترین برند نوظهور سال در بازار هند را به خود اختصاص داده و ریل می 2 پرو نیز به عنوان بهترین گوشی هوشمند در بین محصولات ارزان‌تر از 20 هزار روپیه انتخاب شده است.

عکس سلفی زیر هم هنگام دریافت همین جوایز توسط مدهاو شیث (Madhav Sheth) مدیرعامل این برند گرفته شده است. در این تصویر، واترمارکی نیز به چشم می‌خورد که به هوش مصنوعی گوشی Realme U1 اشاره دارد و ظاهرا کاربر می‌تواند با انجام تنظیماتی، نام خود را زیر عکس نمایش دهد.

گوشی Realme U1

کمپانی سازنده برای این محصول، یک کمپین تبلیغاتی با عنوان India’s Selfie Pro نیز به راه انداخته و آن را دارای قدرتمندترین دوربین سلفی معرفی کرده است. البته هنوز مشخص نیست که این دوربین از چه سنسور و چه قابلیت‌هایی در زمینه هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد بود؛ اما امید می‌رود که همانند گوشی پرچمداری چون اوپو فایند ایکس، به یک سنسور 25 مگاپیکسلی مجهز باشد.