تصوير و مشخصات اسمارت فون Galaxy Ace 3 به بيرون درز کرد

امروز اولین تصویر از گوشی رده متوسط سامسونگ، Galaxy Ace 3 در وب پخش شد و به دنبال آن مشخصات این گوشی نیز توسط سم موبایل به بیرون منتشر گردید. گلکسی ایس 3 قرار است در دو مدل تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته عرضه شود. در ادامه با گجت نيوز همراه باشید.

گلکسی ایس 3 از مشخصات سخت افزاری متوسطی بهره می‌برد که عبارت‌اند از: صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT، و در رزولوشن480 در 800، دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED در قسمت پشت و یک دوربین VGA در قسمت جلو، پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز، حافظه رم 1 گیگابایت، حافظه داخلی 4 گیگابایت با قابلیت افزایش حافظه خارجی تا سقف 32 گیگابایت، بلوتوث نسخه 4، وای‌فای، HSDPA 14.4 Mbps، HSUPA 5.76 Mbps و باتری 1500 میلی آمپر ساعتی.

بر طبق اطلاعات به دست آمده، این گوشی در ابعاد 121.2 در 62.7 در 9.79 میلیمتر ارائه خواهد شد، اما هنوز اطلاعاتی از وزن گوشی در دست نیست. گلکسی ایس 3  تحت اندروید نسخه 4.1.2 یا 4.2.2 کار خواهد کرد و از رابط کاربری touch-wiz Nature UX سامسونگ بهره می‌برد.

بر طبق گزارش سم موبایل، این گوشی در 3 رنگ سیاه متالیک، قرمز و سفید خالص عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که هفته آخر خردادماه به بازار عرضه گردد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*