گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو

گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو در شرف دریافت آپدیت اندروید پای

گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو (LG V40 ThinQ) از معدود پرچمداران بازار موبایل به شمار می‌رود که هنوز آخرین نسخه اندروید را دریافت نکرده است؛ با این حال حضور این دستگاه با اندروید پای در وب‌سایت گیک‌بنچ، خبر از تغییر شرایط در آینده نزدیک می‌دهد.

به تازگی گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو با 6 گیگ رم و نسخه‌ای آزمایشی از اندروید 9 پای، در سایت امتیاز‌‍‌گیری Geekbench رویت شده است و این می‌تواند به معنای تلاش کمپانی کره‌ای برای آماده‌سازی آپدیت مربوطه و انتشار قریب‌الوقوع آن باشد.

گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو

ال جی برخلاف سامسونگ، به ارائه سریع آپدیت‌های نرم افزاری برای محصولات خود مشهور نیست و در حال حاضر، تنها گوشی G7 One این کمپانی به آخرین نسخه اندروید تجهیز شده است. البته این دستگاه مبتنی بر اندروید وان بوده و جای تعجب ندارد که به‌روزرسانی آن در قیاس با گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو که دارای یک نسخه سفارشی از اندروید است، زمان کمتری ببرد.

وی 40 تینکیو اولین گوشی سری V ال جی است که یک ناچ روی نمایشگر و در مجموع 5 دوربین دارد. اجزای دوربین سه‌گانه پشتی آن را، یک سنسور استاندارد 12 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا-واید 16 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. در جلوی دستگاه نیز، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک لنز زاویه باز 5 مگاپیکسلی را می‌توان یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه