گلکسی M2 سامسونگ

خودنمایی گوشی گلکسی M2 سامسونگ در بنچمارک آنتوتو

گلکسی M2 سامسونگ که انتظار می‌رفت یک گوشی رده ابتدایی باشد، در حال بهتر و بهتر جلوه کردن است. پس از قدرت‌نمایی در گیک‌بنچ با یک تراشه هشت هسته‌ای، حالا وضوح بالای نمایشگر این گوشی هوشمند از طریق بنچمارک AnTuTu آشکار شده است.

نتایج ثبت شده در آنتوتو، از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (+1080p) نمایشگر دستگاه حکایت دارد؛ این در حالی است که بسیاری از گوشی‌های سری J سامسونگ، دارای وضوح 720p هستند. همچنین تراشه قدرتمند اگزینوس 7885 نیز، در بهتر جلوه دادن گلکسی M2 سامسونگ از برخی اعضای خانواده گلکسی جی، نقش بسزایی دارد.

وجود حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی در این گوشی، قطعی است و احتمالا شاهد عرضه نسخه‌ای از آن با ظرفیت حافظه 4+64 گیگ نیز خواهیم بود. از دیگر اطلاعات قابل مشاهده در این نتایج، باید به برخورداری دستگاه از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره کنیم. البته از آنجایی که فعلا کمپانی سامسونگ سرگرم آماده‌سازی آپدیت اندروید پای برای گوشی‌های رده بالای خود است، نباید انتظار به‌روزرسانی نرم افزاری گلکسی ام 2 در آینده نزدیک را داشته باشیم.

گلکسی M2 سامسونگ

گفته می‌شود که سامسونگ قصد ادغام سری A و J گلکسی را دارد و در آینده، گوشی های میان رده خود را با پیشوند A عرضه خواهد کرد. به همین دلیل انتظار می‌رفت که سری M، معرف گوشی های رده پایین‌تر کمپانی کره‌ای باشند؛ اما تاکنون که گلکسی M2 سامسونگ از برخی جهات، بالاتر از حد و اندازه‌های یک گوشی رده ابتدایی نشان داده است.

به هر حال گلکسی M2 یک گوشی میان رده باشد یا پایین رده، به نظر می‌رسد جلوه‌ای است از تلاش سامسونگ برای به چالش کشیدن رقبایی چون شیائومی در بازار محصولات ارزان‌تر و مقرون به صرفه!