گوشی Realme U1

انتشار تصاویری از جعبه گوشی Realme U1 و امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو

در فاصله چند روز مانده به رونمایی از Realme U1 (ریل می یو 1)، تصاویری از جعبه این گوشی و امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو انتشار یافته؛ جالب اینکه محصول تازه‌ی برند ریل می در این امتیازگیری، بهتر از ردمی نوت 6 پرو و آنر 8 ایکس ظاهر شده است.

ریل می پس از جدا شدن از کمپانی اوپو (OPPO) و فعالیت به عنوان یک برند مستقل، روزهای پرفروغی را سپری کرده و موفق به عرضه چهار گوشی هوشمند پرفروش در بازار کشور هند شده است. محصول بعدی این برند، Realme U1 نام دارد که پیش‌تر در برخی رندرها، با ناچ قطره‌ای شکل دیده شده بود.

اخیرا هم تصویری از مدیرعامل ریل می «مدهاو شیث» در حال گرفتن یک عکس سلفی با این گوشی بیرون آمد؛ تصویری که موید وجود دوربین دوگانه و یک حسگر اثر انگشت مدور در پنل پشتی دستگاه بود. اما در ادامه‌‌ی انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از Realme U1 ، این‌بار عکس‌هایی از جعبه‌ی فروش این محصول در فضای مجازی رویت شده است.

گوشی Realme U1 ، نخستین دستگاه مجهز به تراشه هلیو پی 70 خواهد بود

تصویر تازه‌ی دیگری نیز، امتیاز بالاتر این گوشی هوشمند را نسبت به شیائومی ردمی نوت 6 پرو و آنر 8 ایکس در بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد محصول تازه ریل می، ارزان‌تر از دو رقیب یاد شده هم باشد؛ چرا که این کمپانی به قیمت رقابتی محصولاتش شهره است.

از Realme U1 به عنوان اولین گوشی برخوردار از تراشه هلیو P70 مدیاتک نام برده می‌شود؛ در حالی که دو محصول شیائومی و آنر، به ترتیب از تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام و کایرین 710 هواوی قدرت می‌گیرند.

گوشی Realme U1

هرچند که استناد به تنها یک بنچمارک‌گیری، معیار مناسبی برای قضاوت درباره گوشی های هوشمند نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که Realme U1 به لطف تراشه هلیو P70، یک سر و گردن بالاتر از رقبا در بازار محصولات رده ابتدایی باشد. این محصول در تاریخ هفتم آذر ماه رونمایی خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها از قیمت 140 الی 210 دلاری آن (10 هزار الی 15 هزار روپیه) حکایت دارند.