قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به پایین‌ ترین میزان در یک سال گذشته رسید

قیمت بیت کوین با 15 درصد سقوط در 24 ساعت، به کمترین میزان خود از سپتامبر 2017 تا به امروز رسیده است. در گذشته، هر بیت کوین با قیمت حدود 20 هزار دلار هم معامله می‌شد.

روزهایی که تصور می‌شد قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بدون توقف افزایش می‌یابد، تمام شده است. بیت کوین مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده و ظاهرا، حالا ارزش آن روی سراشیبی تندتر سقوط قرار گرفته است. مطابق با اطلاعات موجود، این پول دیجیتالی با 30 درصد افت قیمت در مقایسه با هفته گذشته، رکوردی جدید برای کمترین قیمت از 30 سپتامبر 2017 تا به امروز را از خود به جای گذاشته است.

4 هزار و 182 دلار ؛ قیمت بیت کوین

قیمت Bitcoin در حالی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است که نوامبر 2017، ارزش آن به 10 هزار دلار رسید و پیش از کریسمس همان سال، هر سکه با قیمت تقریبا 20 هزار دلار معامله می‌شد. اما حالا ارزش بیت کوین به شکلی بی‌سابقه کاهش پیدا کرده و به رقم پایین 4 هزار و 182 دلار رسیده است. این در حالی‌ست که بعد از ایجاد حباب و از بین رفتن جو کاذب، این پول دیجیتال برای مدتی نسبتا طولانی با قیمت 6 هزار و 200 دلار معامله می‌شد.

طی روز گذشته، قیمت Bitcoin تا 4 هزار و 299 دلار هم بالا رفت؛ اما با افتی 12 درصدی در طول 24 ساعت، حالا با قیمتی کمتر از هر زمان دیگری به فروش می‌رسد. رکورد قبلی کاهش ارزش این پول، 65 درصد برای یک روز بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا ارزش ارزهای دیجیتال باز هم به سطح نجومی قبلی خواهد رسید یا نه.