تیبا در سوریه

پراید و تیبا در سوریه با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه عنوان کرد پراید و تیبا در سوریه به عنوان ارزان‌ترین خودروها شناخته می‌شوند و نسبت به سایر خودروهای موجود در این کشور با قیمت کمتری به فروش می‌رسند.

محمد علویان، مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه عنوان کرد با شکل‌گیری جنگ در سوریه میزان فعالیت شرکت سایپا در این کشور در سال‌های 2012 تا 2015 با شرایط بدی همراه بوده و روند تولید به کندی انجام می‌شد، اما پس از سال 2015 روند تولید سرعت گرفت و توانستیم در سال گذشته بالغ بر هزار دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کنیم. به گفته علویان، پراید و تیبا در سوریه نسبت به سایر خودروها با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. خودرو پراید با قیمت 4 میلیون و 400 هزار لیر به عنوان ارزان‌ترین خودروی این کشور عرضه می‌شود.

تیبا در سوریه

قیمت پراید و تیبا در سوریه

محمد علویان در ادامه عنوان کرد با ارائه تخفیف‌های ویژه، خودرو پراید در کشور سوریه با قیمت 4 میلیون و 200 هزار لیر فروخته می‌شد، اما پس از حذف تخفیف، در حال حاضر با قیمت 4 میلیون و 400 هزار لیر به فروش می‌رسد که به پول ایران حدود 132 میلیون تومان خواهد بود. همچنین قصد داریم خودرو تیبا را جایگزین پراید کنیم. در حال حاضر خودرو تیبا در سوریه 4 میلیون و 600 هزار لیر قیمت‌گذاری می‌شود و اگر مشتریان بخواهند آن را به صورت اقساطی خریداری کنند، می‌بایست 5 میلیون لیر، معادل 140 میلیون تومان بپردازند.

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه افزود در روز‌های گذشته شایعه‌ای مبنی بر خاک خوردن پراید و تیبا در سوریه منتشر شد که این خبر را تکذیب می‌کنم. در سال 2018 شرکت سایپا توانسته است در بازار سوریه از رقبای چینی و کره‌ای خود سبقت بگیرد و بالغ بر هزار دستگاه محصول به بازار این کشور عرضه کند. همچنین سعی داریم محصولات جدیدی نظیر ساینا، کوئیک، آریو، برلیانس H330 و H320 را در کارخانه‌های سایپا در کشور سوریه تولید کنیم و تا یک یا دو ماه دیگر این محصولات را به فروش برسانیم و میزان تولید خود را در سال 2019 به 8 هزار خودرو افزایش دهیم. لازم به ذکر است تمام سرمایه‌ای که برای فعالیت شرکت سایپا در سوریه صرف شده است، از میزان درآمد فروش‌ محصولات جبران شده و حتی سود‌های بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم و بر خلاف تصور عموم، این شرکت در سوریه با زیان مواجه نبوده است.

تیبا در سوریه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. اگر اون 5 میلیون درست باشه به نرخ امروز حدود 40 میلیون میشه اون نابغه که این مطلب رو نوشته نمره ریاضی اش تو مدرسه چند بوده ؟

  2. لیر یه کشور بدبخت جنگزده از پول ایران با اینهمه امنیت و منابع طبیعی با ارزشتره؟ چرا؟

  3. حاجی بیا یه پراید دارم برو اونجا زیر قیمت بفروش،یه چهل میلیونی را برای من بیار باقیشم خرج سفرت کن،هم زیارت میری،هم تجارت

  4. کسی که این مقاله رو نوشت ساقیش رو به ما معرفی کنه چون می خوام مقاله ما کاخ سفید رو حسینیه میکنیم رو بنویسم چیزی تو ذهنم نمیاد

  5. یه آدم بی سوادم میفهمه که قیمت فروش سوریه رو ضربدر نرخ ارز سوریه(82 ریال) بکنه این مبلغی که اینا میگن نمیشه.لعنت خدا بهشون

  6. التماستون میکنم بیایین 141 منم ببرین سوریه اونجا واجبتره 70 تومن بدین کافیه، الباقی هم باشه دست خودتون باهم ثواب کنیم.
    التماس ۲آ🐴

  7. انتظار نداشتم یه روزی شما هم چرت و پرت تحویل مردم بدین

  8. هر چی هست واسه سوریه عراق

  9. اره ارواح مردشون 132 میلیون چخبره مگه خرن نمیخرن خب

  10. ما خریم ؟؟؟
    شاخ داریم عایا ؟؟؟

  11. کشور سوریه تبدیل به خاکستر شده و خط تولیدی که زمان احمدی نژاد هم راه اندازی کردند تعطیل شد مردمش اصلا توان خرید خودرو ندارن.

  12. شما که راست میگین

  13. 4 میلیونشون اندازه 132 میلیون ماست
    بدبدخت به ما