طراحی آیفون های سال 2019

طراحی آیفون ها تغییر می‌کند؛ تقلید اپل از هواوی پی 20 پرو؟

اپل می‌خواهد طراحی آیفون ها در سال 2019 را تغییر دهد. پتنتی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد اپل نیز همانند هواوی قصد طراحی گوشی‌هایی با قاب پشتی چند رنگ دارد؛ چیزی شبیه به آنچه در هواوی پی 20 پرو دیدیم.

یک پتنت جدید متعلق به اپل نشان می‌دهد که طراحی آیفون ها در آینده تغییر خواهد کرد. اینطور به نظر می‌رسد که گوشی های اپل از طراحی مشابه هواوی پی 20 پرو با قاب پشتی چند رنگی بهره‌مند خواهند شد. این پتنت با نام سوال برانگیز “Surface Finishing” به معنای جنس سطح به ثبت رسیده و نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد قاب شیشه‌ای گوشی های آینده‌ی خود را با شکل و شمایلی متفاوت طراحی کند.

طراحی آیفون های سال 2019

این می‌تواند یک طراحی شیب رنگی، رنگین کمانی یا هر سبک دیگری به غیر از سبک طراحی ساده آیفون‌های فعلی را به ارمغان بیاورد. اینطور به نظر می‌رسد، اپل که پیشتر با نوآوری‌های خود پا به میدان می‌گذاشت، حال می‌خواهد از ایده‌ی دیگر شرکت‌های سانده استفاده کند.

طراحی آیفون های سال 2019

در این ثبت اختراع از کنترل عددی (CNC) برای ایجاد شیار در سطح دستگاه استفاده شده است. این شیارها می‌توانند راه بازتاب نور از محصول را تغییر دهند. به جای سندبلاست کردن شیشه، امل احتمالا از دانه‌های سرامیک برای تغییر جهت این شیارها استفاده کند تا تغییر رنگ کنترل شده‌ای را حتی با وجود حرکت کم، بر روی سطح گوشی ایجاد کند.

آیا طراحی آیفون ها در سال 2019 می‌تواند به افزایش فروش آن‌ها بی‌انجامد؟

بر اساس گزارش‌ها، این شرکت آمریکایی در حال برنامه ریزی برای تغییر طراحی آیفون های خود در سال 2019 است؛ به ویژه پس از اینکه گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد، آیفون های سری 10 (آیفون 10 اس، 10 اس مکس و 10 اس آر) فروش کمتر از انتظاری را به نام خود ثبت کرده‌اند. اپل می‌خواهد این میزان فروش را در سال 2019 افزایش ببخشد. در نتیجه می‌توانیم انتظار عرضه یک آیفون با قاب پشتی چند رنگی، به سبک گوشی های جدید هواوی را داشته باشیم. به نظر می‌رسد هواوی به خوبی موفقیت خود در این بخش را به اپل دیکته کرده است.