قیمت پژو 206 تیپ 2

افزایش 21 میلیونی قیمت پژو 206 تیپ 2

از روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، قیمت پژو 206 تیپ 2 افزایش پیدا کرده و به 57 میلیون تومان رسیده است؛ اما آیا این خبر واقعیت دارد؟

روز گذشته، خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که شرکت ایران خودرو، قیمت پژو 206 تیپ 2 را افزایش داده است. طبق این خبر، ایران خودرو دعوتنامه‌های جدید خریداران پژو 206 تیپ 2 را صادر کرده و بر اساس آن، بهای رسمی این خودرو با حدود 21 میلیون تومان افزایش به 57 میلیون تومان رسیده است و مشتریان باید با این قیمت جدید، تکمیل وجه کنند. پیش از این شنیده می‌شد که قرار است قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی به 5 درصد زیر قیمت بازار برسد. در حال حاضر، خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار با قیمت حدود 60 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. با این حساب می‌توان انتظار داشت که قیمت پژو 206 تیپ 5 نیز به حدود 65 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

تکذیب افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2

خبر افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2 در حالی منتشر شد که هنوز دولت با افزایش قیمت خودروهای داخلی و آزادسازی قیمت‌گذاری موافقت نکرده و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی گرفته خواهد شد. انتشار این خبر، واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و بسیاری از افراد آن را تکذیب کردند و گفتند این شایعه با هدف ایجاد جو روانی برای فشار به دولت و همین‌طور آماده‌سازی افکار عمومی برای افزایش قیمت، منتشر شده است.

قیمت پژو 206 تیپ 2

تاکنون شرکت ایران خودرو واکنش صریحی به این مسئله نشان نداده، اما برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند که واحد فروش ایران خودرو این قیمت جدید را تایید کرده است. بعضی از نمایندگی‌ها و کارشناسان حوزه خودرو نیز احتمال می‌دهند که ایران خودرو با انتشار یک بیانیه، افزایش قیمت پژو 206 را لغو کند یا حتی آن را به کل تکذیب کند؛ اتفاقی که پیش از این برای چند خودروی دیگر رخ داده بود.

بنابراین هنوز مشخص نیست آیا واقعا قیمت پژو 206 تیپ 2 به 57 میلیون تومان افزایش پیدا کرده یا این خبر شایعه‌ای است که از سوی برخی افراد با هدف‌های خاص منتشر شده است. برای اطمینان از این موضوع، فعلا باید منتظر واکنش رسمی شرکت ایران خودرو بمانیم.