تور

تور کیش ، تور مشهد و تور قشم آفری ویژه آذر 97

پاییز با همه زیبایی‌هایش و تنوع رنگ‌های خود فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به سفر و تورهای مسافرتی داخلی همچون تورهای کیش می‌باشد. در این فصل از سال به دلیل سرمای هوا و برودت سرما که در نیمه شمالی کشور حاکم می‌شود، چندان این بخش از کشور مورد توجه علاقه‌مندان نیست و بیشتر گردشگران حواسشان معطوف به جنوب کشور و به‌خصوص جزایر جنوبی ایران واقع در آب‌های خلیج فارس می‌شود. در واقع بایستی گفت که جزایر جنوبی کشور در نیمسال دوم سال و به‌ویژه از اواخر پاییز تا اواخر زمستان از لحاظ آب و هوایی شرایط بسیار مطلوبی را دارند که این باعث جلب توجه بسیاری از مسافرین و گردشگران داخلی و حتی خارجی می‌شود.

کیش یکی از جزایر جنوبی ایران است که در حال حاضر با توجه به امکانات گردشگری متنوع اعم از تفریحات آبی جذاب، جاذبه های گردشگری متنوع تا هتل های لوکس و متعدد گرفته که همه این شرایط دست به دست هم داده تا این جزیره به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور شناخته شود. در پاییز با توجه به کاهش حجم مسافرت به این جزیره به طور طبیعی از نرخ آفرهای کیش هم تا حدودی کاسته می‌شود تا آنجا که ممکن است تور لحظه آخری کیش در برخی از ایام این فصل از سال با قیمت‌های باورنکردنی در اختیار مسافرین گرامی قرار گیرد. در واقع چنانچه شما خواهان سفری ارزان به کیش در بهترین شرایط آب و هوایی از سال هستید پیشنهاد ما به شما سفر به کیش در اواخر پاییز تا اواسط زمستان با آفرهای ارزان‌قیمتی است که توسط وبسایت جامع گردشگری com.تورکیش-تورمشهد با همکاری و پشتیبانی معتبرترین آژانس های مسافرتی همه روزه برای شما عزیزان ارائه می‌شود. کافیست سری به سایت جامع ما به آدرس مذکور بزنید تا بهترین آفرهای پاییزی کیش را دریافت نموده و از سفر خود به این جزیره توریستی کشور نهایت لذت را ببرید.

تور قشم

قشم هم یکی دیگر از جزایر جنوبی کشور است که به همراه کیش به عنوان بهترین مقاصد گردشگری کشور در جنوب ایران به حساب می‌آیند. این جزیره هر چند شاید به اندازه کیش پذیرای مسافرین نباشد، اما به دلیل برخورداری از آثار گردشگری و تاریخی خاص به نوبه خود در جذب گردشگر و مسافر تا حدود زیادی موفق بوده است. در پاییز قشم دارای آب و هوای مطلوبی بوده و از طرفی کاهش نرخ تورهای قشم در فصل پاییز باعث شده تا این فصل از سال فرصتی استثنائی برای شما عزیزان طرفدار سفر به جزیره قشم باشد. علاوه بر سفر هوایی به قشم شما می‌توانید از راه زمینی هم خود را به قشم برسانید که این امر با آفرهای زمینی و ترکیبی قشم امکان‌پذیر است. چنانچه به دنبال آفرهای ارزان‌قیمت هستید، تورهای زمینی و ترکیبی قشم در پاییز بهترین گزینه‌های ممکن خواهند بود.

تور

شهر مشهد با وجود آثار تاریخی-گردشگری جذاب و هتل‌های متعدد و البته حرم امام رضا (ع) که بسیاری از گردشگران و مسافران علاقه‌مند به این شهر کشور می‌کشاند. در پاییز تورهای مشهد با توجه به کاهش مسافرین و متقاضیان ورودی به این شهر که نتیجه آن کاهش قیمت‌های آفرهای مشهد می‌باشد، با ارزانی همراه خواهند داد. این کاهش قیمت‌ها در پاییز برای آفرهای مشهد تا آنجاست که نرخ آنها و تفاوت قیمت‌ها با نیمسال اول سال به طور مشهودی روشن است. نکته مهم دیگر در مورد آفرهای مشهد وجود آفرهای زمینی و ترکیبی (زمینی-هوایی) است که از لحاظ قیمتی به نسبت آفرهای هوایی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر هم هستند. در واقع در پاییز شما قادر خواهید بود تا چنانچه عزم سفر به مشهد مقدس را دارید با بودجه‌ای اندکی که در اختیار دارید از طریق تورهای زمینی مشهد خود را به این شهر برسانید و سفر به مشهد را با تورهای ارزان مشهد در پاییز تجربه کنید. همچنین امکان سفر به مشهد از جای جای ایران برای شما عزیزان فراهم است از جمله اینکه چنانچه قصد سفر به مشهد از اصفهان را دارید کافیست به سایت ما به آدرس مذکور مراجعه نموده و با مراجعه به صفحه تور مشهد از اصفهان از آفرهای ارائه شده استفاده نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.