اسکنر اثر انگشت گلکسی ای 9 2018

اسکنر اثر انگشت گلکسی ای 9 2018 چگونه انگشتان را ثبت می‌کند؟

اسکنر اثر انگشت گلکسی ای 9 2018 (Samsung Galaxy A9 2018) از قابلیت جذابی برای ثبت انگشتان شما برخوردار است که در گوشی‌های بالارده‌ای همچون گلکسی اس 9 دیده می‌شود. اما این قابلیت چیست؟

گلکسی ای 9 2018 نخستین گوشی سامسونگ با 4 دوربین پشتی است. اسکنر اثر انگشت گلکسی ای 9 2018 نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و خیلی سریع انگشتان شما را ثبت می‌کند. سامسونگ قابلیتی را همراه با اسکنر گوشی گلکسی اس 9 معرفی کرد که به واسطه آن تا تنها با کشیدن انگشتان دستتان بر روی سطح اسکنر، آن‌ها را ثبت می‌کند. حال به نظر می‌رسد گلکسی ای 9، نخستین گوشی میان رده‌ای خواهد بود که این قابلیت را دریافت می‌کند.

اسکنر اثر انگشت گلکسی ای 9 2018 خیلی سریع انگشتان شما را ثبت می‌کند

اسکنر اثر انگشت گوشی میان رده‌‌ی جدید سامسونگ از نظر طراحی و جایگاه قرارگیری مشابه گلکسی ای 8 استار است، اما عملا از قابلیت ثبت سریع انگشتان پشتیبانی نمی‌کند. این قابلیت در گلکسی اس 9 گاهی نیازمند سه بار کشیدن انگشتان شما روی سطح اسکنر است تا به طور کامل انگشت شما را ثبت کرده و در دیوایس ذخیره کند. با این حال، این روش همچنان سریع‌تر از ثبت انگشت در روش‌های دیگری است که نیاز دارد شما چندین مرتبه و با حالت‌های مختلفی، انگشتتان را بر روی اسکنر قرار دهید.

در کنار تمام جذابیت‌های قابلیتی که در بالا با آن آشنا شدیم، ظاهرا اسکنر برخی از دیوایس‌های گلکسی ای 9 به دست Sammobile رسیده، به درستی کار نمی‌کند. گاهی اوقات، حتی باید سه مرتبه انگشتتان را بر روی اسکنر قرار دهید تا قفل گوشی باز شود. زمانی که از اپلیکیشن‌های مختلف نیازمند اسکنر اثر انگشت (نظیر Samsung Pay) هستند نیز این مشکل شناسایی سریع انگشتان وجود دارد. البته باز هم تأکید می‌کنیم، این مشکل تنها در برخی از دیوایس‌های گلکسی A9 وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این که چگونگی نداره