گوشی هواوی Nova 4

گوشی هواوی Nova 4 در یک برنامه زنده نمایش داده شد!

گوشی هواوی Nova 4 پیش از معرفی رسمی، در یک برنامه زنده و در مقابل چشمان هزاران نفر نمایش داده شد. هواوی نوا ۴ احتمالا اولین گوشی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای خواهد بود.

ظاهر زمان زیادی با پایان رسیدن عرضه گوشی های ناچ استایل فاصله نداریم و دو کمپانی بزرگ سامسونگ و هواوی قصد دارند زبان طراحی تلفن های هوشمند را تغییر دهند. گلکسی A8s و نوا 4، جدیدترین موبایل هایی هستند که شایعات از تجهیز آنها به صفحه نمایش Infinity-O خبر دارند و گفته می‌شود تا چند روز دیگر معرفی می‌شوند. در همین حال، گوشی هواوی Nova 4 در یک برنامه زنده و بعد از اجرای آهنگی توسط خواننده 18 ساله چینی، “Jackson Yee”، پیش روی هزاران مهمان قرار گرفته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی هوشمند به نمایشگری با حاشیه‌های پایین مجهز شده و در گوشه سمت چپ آن می‌توان حفره‌ای را برای تعبیه دوربین سلفی پیدا کرد. هرچند، این بریدگی کمی بزرگتر از چیزی‌ست که تصور می‌کردیم. از آنجایی که تنها تفاوت مهم Nova 4 و Nova 3 در صفحه نمایش است، این احتمال وجود دارد که سازندگان از نام Nova 3S برای موبایل جدید خود استفاده کنند.

گوشی هواوی Nova 4

در این مراسم، قاب پشتی گوشی نمایش داده نشد، ولی مطابق با رندرهای لو رفته، بخش پشتی دستگاه میزبان دوربین سه گانه عمودی با طراحی مشابه هواوی پی 20 پرو خواهد بود. همچنین سازندگان برای پایین نگه داشتن قیمت، احتمالا به جای کایرین 980 از تراشه کایرین 970 استفاده خواهند کرد.

موبایل جدید هواوی، اوایل دسامبر (اواسط آذر) معرفی خواهد شد.