درآمد همراه اول

درآمد همراه اول در 8 ماه نخست سال 97 به بیش از 9 هزار میلیارد تومان رسید

درآمده همراه اول در هشت ماه نخست سال 1397 افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشت. طبق گزارش همراه اول از عملکرد آبان‌ماه و 8 ماه اول سال جاری، این اپراتور به درآمد بیش از 9 هزار میلیارد تومانی رسیده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران، گزارشی از عملکرد خود در ماه آبان 1397 و در مجموع، 8 ماه نخست سال 1397 را منتشر کرد. این گزارش، نشان‌دهنده افزایش چشمگیر درآمد همراه اول در هشت ماه سپری شده از سال 97 است. طبق گزارش منتشر شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول در سال جاری به درآمد 9 هزار و 163 میلیارد تومانی رسیده است. به این ترتیب، درآمد همراه اول در این بازه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

ارزش شرکت ارتباطات سیار ایران در بازار دوم معاملات بورس، 960 میلیارد تومان درج شده است و حالا اپراتور اول ارتباطی کشور توانسته در دوره یک ماهه از استفاده امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه، کارکرد مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، فروش خطوط جدید تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده و… به درآمد 1 هزار و 240 میلیارد تومانی برسد. همچنین این شرکت در مجموع 8 ماه اخیر موفق به کسب درآمد 9.16 هزار میلیارد تومانی شده و رشد بی‌نظیری را در مقایسه با سال گذشته، تجربه کرده است.

درآمد همراه اول

در تیرماه 1397 مقرر شده سرمایه همراه اول با 200 درصد افزایش در دو مرحله از 400 میلیارد تومان به 1200 میلیارد تومان افزایش یابد که 560 میلیارد تومان آن از محل مطالبات و آورده نقدی فعلی تامین می‌شود. همچنین مقرر شد به هیئت‌مدیره اختیار داده شود 240 میلیارد تومان هم ظرف مدت یک سال از محل مطالبات و آورده نقدی دیگر افزایش سرمایه دهد.

درآمد همراه اول در کل سال 1392 حدود 6.4 هزار میلیارد تومان بود و در کل سال 1393 نیز کمتر از 8 هزار میلیارد تومان بود. امسال نیز درآمد این شرکت در 8 ماهه اول نسبت به مدت مشابه با سال قبل 20 درصد افزایش پیدا کرد. این نشان می‌دهد که در طول سال‌های گذشته، درآمد این شرکت روند صعودی داشته و هر سال بیشتر از قبل شده است. در جدول زیر می‌توانید جزئیات درآمدهای همراه اول در بخش‌های مختلف را مشاهده کنید:

جدول جزئیات درآمد همراه اول

درآمد همراه اول

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خدایی تنها سیمکارتایی ک حتی تو کویر و بیابونم آنتن میده همراه اوله

  2. بعد پول بسته هاررو هم گرون تر میکنه

  3. این رقم در مقابل ایرانسل هیچی نیست

  4. اینهمه هم داره اینترنت رایگان و سیم کارت ارزون میده بایدم اینجور باشه

  5. همراه اول سالی 1 میلیارد و 220 میلیون دلار درآمد داره

    با سپاس