اولين تصاوير Mac Pro جديد منتشر شد

در خبر گذشته شاهد معرفی Mac Pro بودیم و حال تصاوير جديد از اين کامپيوتر وارد بازار شد و به راستی که با طراحی جدید و متفاوت آن، تحولی جدید در صنعت کامپیوتر های حرفه ای ایجاد نمود. در ادامه با اخبار تکميلي اين موضوع گجت نيوز را همراهي کنيد.

دستگاهی که در شکل بالا مشاهده می کنید یک کپسول ساخته شده توسط ناسا برای فرود بر روی سیاره مریخ نیست، بلکه مک پرو جدید است. این دستگاه بر خلاف آنچه که شاید در عکس مشخص است، بسیار بسیار کوچک طراحی شده تا فضای کمی را به خود اختصاص دهد.

اگر بخواهیم اشاره به قدرت سخت افزاری فوق العاده قوی این محصول بکنیم باید بگوییم که مک پرو جدید با پردازنده اینتل زنون عرضه می شود و مجهز به کارت گرافیک دوگانه AMD است. رم این محصول از نوع ECC در نظر گرفته شده و حافظه آن نیز از نوع Flash است. پشت این دستگاه ۴ درگاه USB 3.0 قرار گرفته و ۶ پورت لایتنینگ نسخه دوم نیز وجود دارد.

اگر برای تان سؤال است که فرآیند خنک سازی در چنین سخت افزار قدرتمندی، چگونه اعمال می شود، باید بگوییم که هوا از محفظه زیرین دستگاه به داخل کشیده شده و از فضایی که بالای دستگاه تعبیه شده، خارج می شود. در اصل، فن دستگاه در بالا قرار دارد.

در پایان شایان ذکر است که اپل این دستگاه را داخل چین تولید نمی کند و کلیه فرآیند مونتاژ آن در داخل خاک آمریکا صورت می پذیرد. طبق اعلام اپل، مک پرو تا اواخر امسال، روانه بازار می شود.


منبع : theverge | slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*