بشقاب پرنده ها

گزارش های چند سال اخیر حکایت از افزایش مشاهده بشقاب پرنده ها دارد

مشاهد بشقاب پرنده ها طی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و همین موضوع می تواند برای بسیاری سوال برانگیز باشد. در این میان ایالت کنتیکت آمریکا پیش قراول است و بیشترین گزارشات مربوط به مشاهده بشقاب پرنده ها متعلق به این ایالت است.

آمارها نشان می دهد که مشاهده بشقاب پرنده ها در ایالت های مختلف آمریکا طی چند سال اخیر رو به افزایش بوده است. در این میان کنتیکت که با نیویورک، ماساچوست، رودآیلند و همچنین لانگ آیلند هم مرز است بیشترین آمار مشاهده بشقاب پرنده ها را به خود اختصاص داده است. در کنتیکت و طی سال ۲۰۱۸ دست کم ۷۵ مورد از مشاهده یوفوها گزارش شده است.

بسیاری از این گزارشات مربوط به محدوده زمانی آگوست تا اوال نوامبر است، اما سوال اینجاست که آیا این مشاهدات را تنها می توان در سطح توهم تفسیر کرد و یا اینکه واقعا مشاهده بشقاب پرنده ها صورت گرفته است؟

۱۰ ایالت آمریکا با بیشترین گزارشات از مشاهده بشقاب پرنده ها 

به هر حال لیستی از ایالات و شهرهای آمریکا منتشر شده که ارائه دهنده بیشترین گزارشات مربوط به مشاهده یوفو ها هستند. ورمانت، اورگان، واشنگتن، مین، نیوهمپشایر، آریزونا، نیومکزیکو، آلاسکا، مونتانا و آیداهو عنوان دارن بیشترین مشاهده یوفوها هستند.

مشاهده بشقاب پرنده ها در قالب نور در بیشتر گزارش ها دیده می شود. همچنین در برخی دیگر از گزارشات شکل بشقاب پرنده ها را با شکل سیگار، بشقاب، کره و رعد مقایسه کرده اند. حتی در مواردی بشقاب پرنده را نوری سریع توصیف کرده اند که به تدریج از سرعت آن کاسته شده و در نهایت در قالب اشیایی شبیه به هواپیما بر روی زمین فرود آمده اند. مشاهده اشیاء بزرگ به شکل مستطیل و نیز اجسام گرد و نورانی در برخی گزارش ها دیده می شود.

گزارشات مربوط به رویت یوفوها در قسمت های مختلف آمریکا به شکل یک نقشه درآمده است که می توانید آن را مشاهده کرده و صحت افزایش مشاهدات طی چند سال اخیر را تایید کنید. این نقشه نشان می دهد که دیدن یوفوها از سال ۲۰۰۹ شروع به افزایش کرده و تا امروز ادامه دارد.

بشقاب پرنده ها

جالب اینکه مشاهده یوفوها بیشتر از هر زمان دیگری در روزهای یکشنبه بین ساعت ۹ و ۱۱ شب روی می دهد. ترافیک مشاهدات در ماه های جولای و ژانویه به اوج می رسد. به طور کلی و در سطح جهانی گزارش رویت بشقاب پرنده ها از ۸۰ هزار مورد بالاتر می رود.

مقوله بشقاب پرنده ها همواره با شک و تردید نگریسته می شود. از یک سو این مشاهدات اصولا در جاهایی صورت می گیرد که خالی از سکنه و متروکه است و از سوی دیگر شاهدان موضوع در اکثر موارد تنها یک فرد را شامل می شود و همین شرایط باعث ایجاد شبهات بسیار می شود.

به نظر می رسد قرنهاست که یوفو ذهن بشر را به خود مشغول کرده است. البته نمی توان برای بشقاب پرنده ها تنها یک مصداق مشخص عنوان کرد، بلکه یوفو یا بشقاب پرنده و یا شیء ناشناس به هر نوع پدیده بصری در آسمان که قابل شناسایی نباشد گفته می‌شود. نمی توان به طور کلی وجود یوفوها را تایید کرد. از سویی گستره کیهان بقدری وسیع و ناشناخته است که دست کم می توان به وجود بشقاب پرنده ها فکر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. علت زیاد بودنش تو امریکا به خاطر اینه که خودشون تولید میکنن وشب ها برای جاسوسی به سراسر دنیا میفرستن و چون جاسوسیه و برخی دیدن این ها رو، میگن موجودات فضایی

  2. نخیر همشون بوی پول به مشامشون خورده

  3. فک کنم تکنولوژی فضایی ها سر بشقاب پرنده گیر کرده 200 ساله با همین دارن میرنو میان

  4. هرچی هم باشن خطرناک تر از ترامپ نیستن

  5. وضعیت دیگ داره قرمز میشه احساس خطر میکنم